اجرای راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌ها
با حمایت معاونت علمی انجام می‌شود؛

اجرای راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌ها


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 34918
توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات انرژی برای اجرای راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌های منتخب تهران به کار برده می‌شود.



توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات انرژی برای اجرای راهکارهای بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌های منتخب تهران به کار برده می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، "اجرای راهکارهای بهینه سازی انرژی در ساختمان های منتخب شهر تهران" عنوان طرحی است که در راستای  پروژه "بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان ها" اجرایی می شود. فعال کردن شرکت های خدمات انرژی و دانش بنیان و تدوین مدل کسب و کار موفق شرکت های خدمات انرژی از اهداف مد نظر است تا با اجرای راهکارهای بهینه سازی انرژی در ساختمان های منتخب تهران توسط شرکت های دانش بنیان  از توانمندی این شرکت ها بهره لازم برده شود. بنابراین شرکت های دانش بنیان علاقمند از 12 تا 27 خرداد ماه سال جاری فرصت ثبت نام برای شرکت در این طرح را دارند.

البته شرکت در این فراخوان نیازمند شرایطی است که می توان به دارا بودن رتبه در رشته با گرایش تخصصی برای شرکت های خدمات انرژی، داشتن حداقل 5 سال سابقه فعالیت در زمینه مدیریت انرژی، ممیزی انرژی و راهکارهای بهینه سازی انرژی در ساختمان نیاز است.

پروژه "بهینه ساززی انرژی و محیط زیست در ساختمان" توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری

صندوق تسهیلات جهاني محیط زيست و برنامه عمران ملل متحد در حال انجام است. افزايش كارايي انرژی ساختمان های مسکوني و تجاری-اداری كه خود منجر به كاهش آلاينده های زيست محیطي می شود از اهدافی است که این پروژه دنبال می کند. بنابراین برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی در ذیل این پروژه فراخوان های همکاری منتشر می شود تا شاهد گسترش همکاری شرکت ها با این پروژه ملی باشیم. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به eeeb.ceee.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم