برگزاری نشست هم‌اندیشی
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌شود؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی"بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان‌ها"


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 35538
نشست هم اندیشی"بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان ها" با حضور نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

  نشست هم اندیشی«بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان‌ها» با حضور نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  بحث هدررفت انرژی در ساختمان ها یکی از چالش های مهم در دنیا است با توجه به ضرورت این مسئله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست و برنامه عمران ملل متحد پروژه ای تحت عنوان «بهینه سازی انرژی و محیطزیست در بخش ساختمان، اصلاح قوانین و تحول بازار» را اجرایی کرده است. این نشست هم اندیشی نیز با توجه به اهداف این پروژه برگزار می شود تا چالش های این حوزه بررسی و مدل های اجرایی ارائه شود. همچنین شکل گیری بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست در بخش ساختمان یکی از اهداف برگزاری این نشست است.

بر اساس این گزارش، دکتر زوران مرواج (Dr. Zoran Morvaj) مشاور ارشد بین المللی پروژه در این نشست حضور دارد. همچنین نمایندگان نهادهایی همچون سازمان برنامه و بودجه کشور، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، شهرداری تهران و شرکت های خدمات انرژی در این نشست حاضر هستند تا پیشنهادها و نظرات خود را در این حوزه مطرح کنند.
ایجاد تحول ساختاری در بازار بهینه سازی انرژی و توسعه بازار رقابتی در این حوزه، گسترش فعالیت شرکت های خدمات انرژی و دانش بنیان این حوزه، افزایش سطح آگاهی عمومی در حوزه مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها برخی از اهداف پروژه حاضر است که حتما در این نشست هم اندیشی نیز دنبال می شود. نشست هم اندیشی"بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان ها" 13 تیرماه سال جاری در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم