بیستمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی برگزار می‌شود
به منظور تقویت و توسعه تولیدات داخلی در کشور؛

بیستمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 34607
با حضور شرکت‌های دانش بنان دریایی، بیستمین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، به منظور ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های موجود در حوزه دریا برگزار می‌شود.

 

با حضور شرکت‌های دانش بنان دریایی،  بیستمین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی،  به منظور  ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های موجود در حوزه دریا برگزار می‌شود. 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ همایش بین‌المللی صنایع دریایی که همه ساله توسط این انجمن و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ارگان‌های دریایی کشور برگزار می‌شود،  بیستمین دوره آن با حضور پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران این صنعت؛طی روزهای 26 و 27 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برپا خواهد شد. 

بر اساس این گزارش؛ صنایع دریایی کشور به عنوان بخشی مهم از فعالیت‌های اقتصادی کشور، طی سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرارگرفته و در عین حال فراز و نشیب‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است، از این رو برگزاری منظم و سالانه همایش‌های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است. 

از سوی دیگر تحریم‌های اقتصادی کشور ، خصوصاً صنایع دریایی و دریانوردی در سال‌های گذشته و احتمال برگشت آن‌ها تنگناهای جدی در مسیر توسعه دریایی به وجود آورده است. انتظار آن است که با استفاده هوشمندانه از شرایط به وجود آمده در راستای تقویت و توسعه ساخت و تولید داخل با بهره‌ مندی از بستر همایش بیستم، زمینه‌های بهره‌برداری بهتر از این فرصت فراهم شود. 

در این راستا، از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت می‌شود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی، حضور در همایش و برنامه‌های جانبی در تحقق اهداف آن همکاری کنند. 

سخنرانی مسئولان و مدیران ارشد دریایی کشور، سخنرانی اساتید برتر داخلی و بین‌المللی، ارائه سخنرانی‌های علمی و مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگرد و پنل های تخصصی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی از برنامه‌های این همایش خواهد بود. 

شایان ذکر است، در این همایش که معتبرترین رویداد دریایی کشور است، پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی، سخنرانی و مقالات خود را  ارائه می‌کنند و میزبان قشر عظیمی از جامعه دریایی و دانشجویان است. 

پایان پیام/32

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم