تولید محتوای رسانهای به ارتقای آگاهی از مغز کمک کرد
در این رویداد فناورانه و رسانهای که با هدف معرفی برترین فعالان حوزه تولید محتوا در حوزه شناختی با حمایت ستاد علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری برگزار میشود، از برگزیدگان تقدیر شد.
دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه و تاب آوری شناختی افراد جامعه و ترویج و ارتقای علوم و فناوریهای شناختی، ضمن شناسایی فعالیت های ترویجی دست اندرکاران فعال رسانهها، زمینه را برای گسترش همکاریهای رسانهای و ترویجی در این حوزه فراهم میکند.
استقبال فعالان رسانهای
دراین رویداد بیش از70 اثر توسط فعالان رسانه ای و دانشجویان در بخشهای رادیو، تلویزیون، مطبوعات، پادکست، اینستاگرام و فضای مجازی در طول هفته آگاهی از مغز دراین رسانه ها منتشرشد.
اسفندماه سال گذشته بود که دور دوم جشنواره رسانه و آگاهی از مغز همزمان با هفته جهانی آگاهی از مغز با هدف ارزیابی، معرفی و تقدیر از فعالیتهای ترویجی درحوزه علوم شناختی توسط دست اندرکاران فعال در رسانههای خبری و شبکه های مجازی آغاز به کار کرد.
حضور رسانهها
با برگزاری این رویداد که پرورش شناختی کودکان در اولویت قرار داشت، تلاش شد محتوای علمی تولید شده در زمینه دانش و عملکردهای مغز به زبان ساده به جامعه منتقل تا آحاد مردم نسبت به عملکرد های مغز آشنا و در ارتقای توانمندی های مغزی اقدام کنند.
آغاز دور سوم
همچنین با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز امسال همزمان با هفته آگاهی از مغز برگزارمی شود. علاقمندان برای آگاهی از آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به این جشنواره میتوانند به سایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی مراجعه کنند.
مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
#
Send to friends