زمان و مکان مراسم بزرگداشت شادروان محمود شیخ زین‌الدین در اصفهان اعلام شد

زمان و مکان مراسم بزرگداشت شادروان محمود شیخ زین‌الدین در اصفهان اعلام شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 34895
مراسم بزرگداشت شادروان محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی، از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح دوشنبه 14 خردادماه 97 در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ضایعه تأسف‌بار رحلت دانشمند سخت‌کوش و اندیشمند فرزانه، شادروان محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور را در ماتمی فرو برد.

به پاسداشت شخصیت والای آن استاد فرهیخته، مراسم سومین روز درگذشت آن مرحوم مقارن با ایام حزن و شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین (ع) از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح دوشنبه 14 خردادماه 97 در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود. 

شادروان محمود شیخ زین‌الدین دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان، دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان بود که ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را بر عهده داشت و از سال 92 در سمت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی مشغول به فعالیت شد.

وی دبیری دوره‌های اول تا پنجم جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، ریاست جشنواره و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران و عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت را در کارنامه اجرایی و عملی خود داشت.

شیخ زین‌الدین که در سال 1389 مدیر برتر فناوری کشور شناخته شد، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال 2010 تا سال 2012 را عهده‌دار بوده است.

وی همچنین ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

پایان پیام/29        

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم