دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری برگزار شد

دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 35290
توانمندسازی بروکرهای مرکز فن‌بازار ملی ایران با برگزاری دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی صورت گرفت.


توانمندسازی بروکرهای مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی با برگزاری دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی صورت گرفت.
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بروکرهای فناوری شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، به‌صورت دائمی خدمات بازاریابی، انتقال فناوری و مسائل قراردادی را به طرفین عرضه و تقاضای فناوری ارائه می‌کنند و در این راستا ضروری است که به ابزارها و توانمندی‌های مختلفی مجهز باشند که یکی از آنها دانش حقوقی و آگاهی از قوانین و ضوابط کشور در این زمینه است.
دوره آموزشی تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری با حضور بروکرهای این مرکز و با محوریت تهیه و تدوین قراردادهای سرمایه‌گذاری از قبیل آموزش تئوری، بررسی موردی قراردادهای پیشین، دستورالعمل تهیه قراردادها، تحلیل رأی قضایی و شبیه‌سازی مذاکرات در روزهای 30 و 31 خرداد در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد.
دوره‌های آموزشی قراردادهای حقوقی فن‌بازار طی 3 دوره دو روزه در محورهای قراردادهای بازاریابی، قراردادهای جذب سرمایه و قراردادهای انتقال فناوری طی یک بازه شش ماهه برگزار می‌شود.
مرکز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باهدف توسعه بازار فناوری در کشور فعالیت می‌کند.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم