دریافت کارت هدیه از دستگاه مکانیزه بانکی
توسط شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شد:

دریافت کارت هدیه از دستگاه مکانیزه بانکی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 15817
"کیوسک مکانیزه چاپ و صدور کارت هدیه"دستاورد شرکت دانش بنیان تلکام سافت دستاوردی طراحی و ساخت متخصصان داخلی است که مشتریان بدون حضور در بانک می‌توانند با مراجعه به این دستگاه کارت هدیه مورد نظر خود را دریافت کنند.

 "کیوسک مکانیزه چاپ و صدور کارت هدیه"دستاورد شرکت دانش بنیان تلکام سافت دستاوردی طراحی و ساخت متخصصان داخلی است که مشتریان بدون حضور در بانک می‌توانند با مراجعه به این دستگاه کارت هدیه مورد نظر خود را دریافت کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت دانش بنیان  تلکام سافت دستگاه "کیوسک مکانیزه چاپ و صدور کارت هدیه" را به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته است علی وهابیان تهرانی مدیر عامل این شرکت درباره این محصول اظهار کرد: هدف از این طرح راه اندازی یک دستگاه  مکانیزه جهت صدور انواع کارت هدیه در کنار ارائه سایر خدمات بانکی مبتنی بر کارت است. در واقع مشتری با مراجعه به این سیستم می‌تواند با انتخاب یک طرح  از میان ده‌ها طرح موجودتصویر مورد نظر روی کارت هدیه خود را انتخاب کند همچنین در مرحله بعد نوشته روی کارت و مبلغ مورد نظر به دلخواه مشتری مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه عملیات بانکی لازم را انجام داده و با کسر مبلغ مربوطه از کارت بانکی مشتری، کارت هدیه مورد نظر صادر و به همرا ه پاکت به مشتری تحویل می دهد،گفت: ایده این طرح نخستین بار توسط این شرکت در سال 91 مطرح شد و پس از آن با همکاری بانک ملی در سال 92 نمونه اولیه آن طراحی شد در حال حاضر در بیش از 500 شعبه بانکی مختلف این دستگاه توسط شرکت ما نصب شده است.

وهابیان تهرانی خاطر نشان کرد: سال 93 این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شد و همزمان با آن پروژه طراحی و نصب 650 دستگاه را در دست داشتیم که برای انجام این پروژه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردار شدیم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تلکام سافت با اشاره به اینکه دستگاه دیگری را در حال حاضر برای نصب در دست دارند بیان کرد: "گیشه مکانیزه" یا "خود بانک" دستگاه دیگری است که طراحی و ساخت آن برای اولین بار داخل کشور در این شرکت صورت گرفته است. این دستگاه با هدف انجام کلیه امور بانکی یکشعبه  بانک طراحی و تولید شده است. هر فردی در هر ساعتی از شبانه روز با مراجعه به این دستگاه می تواند از تمامی سرویس‌های بانکی مد نظر خود استفاده کند. 

به گفته وی، دستگاه از طریق ارتباط صوتی و تصویری با اپراتور مستقر در مرکز بانک و رویت چهره مشتری و اسکن کارت ملی و مدارک او مشتری را تعیین هویت کرده و سپس کلیه خدمات شعبه ایی یک بانک به او ارائه می شود.

گفتنی است، این شرکت با دستگاه "کیوسک مکانیزه چاپ و صدور کارت هدیه" در سومین مراسم رونمایی از دستاوردهای دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشت.

انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم