با محصولی دانشبنیان؛ چرخه دریافت قبوض کوتاهتر شد
یکی از شرکتهای دانشبنیان کشور سال 95 با 6 متخصص و نخبه داخلی به حوزه توسعه انواع محصولات همراه اول ورود کرد. این شرکت امروز با داشتن 60 نیروی انسانی کار خود را در حوزههای دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات، روش راحت و سریع خرید شارژ مشترکان اعتباری بهصورت الکترونیکی و لحظهای و توسعه و تنوع محصول با تحلیل نیاز بازار، ادامه داد.
فعالیتهای شرکت دانشبنیان ستاره اول منجر به حذف واسطهها و توسعه فروش انواع محصولات ازجمله شارژهای فوقالعاده، شارژ اضطراری، خرید انواع بستههای مختلف اینترنتی و پرداخت قبوض شده است.
به گفته محمدجواد صدوقی مدیر عامل این شرکت دانشبنیان، با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و استقبال از نرمافزارهای پرداخت، شرکت ما در این حوزه پا به این عرصه فعالیت گذاشت. هدف از ارائه این اپلیکیشن ایجاد سهولت هرچه بیشتر در استفاده از سرویسهایی نظیر خرید شارژ کلیه اپراتورها، خرید شارژ و غیره است.
این فعال فناوری ادامه داد: پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت قبوض جریمه، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس، خرید انواع بیمه نامهها، کارت به کارت و نیکوکاری هم از دیگر خدمات شرکت ما است.
وی با اشاره به طراحی پول الکترونیکی در این شرکت، گفت: این سرویس خرید شارژ و بسته را آسانتر میکند.
گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
پایان پیام/23
Send to friends