با همکاری ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی؛
3 ایده برتر در جریان مسابقه ایده بازار دریایی معرفی شد
در جریان مسابقه ایده بازار دریایی، از میان 21 ایده دریایی، 3 ایده بهعنوان ایده برتر معرفی شدند، که از آنها تقدیر شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ مسابقه ایده بازار دریایی توسط مرکز رشد دانشگاه هرمزگان با همکاری ستاد توسعه فناوري و صنایع دانشبنیان دریایی معاونت علمی و فناوري ریاست جمهوري و پارک علم و فناوری استان هرمزگان با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هرمزگان، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، هرمزگان رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی، مسئولان پارک علم و فناوری استان، نماینده ستاد توسعه فناوري و صنایع دانشبنیان دریایی معاونت علمی و فناوري ریاست جمهوري و جمعی از استادان، دانشجویان و علاقهمندان در دانشگاه هرمزگان برگزار شد.
محمدعلی میرزایی دبیر مسابقه ایده بازار دریایی گفت: در مسابقه ایده بازار دریایی، نزدیک به ۳۰ ایده دریافت شد، که از این میان ۲۱ ایده بارأی داوران به مرحله نهایی راه یافتند. این مسابقه در دو مرحله برگزار شد، که در مرحله نخست ایده پردازان ایدههای خود را ارائه کردند و پس از داوری و انتخاب ۹ ایده اولیه توسط داوران، مرحله دوم مسابقه برگزار شد و ایده پردازان در این مرحله ایدههای خود را به همراه پرسش و پاسخ ارائه کردند و نهایتاً ۳ ایده برتر از بین ۹ ایده توسط داوران معرفی شد.
مدیر مرکز رشد دانشگاه هرمزگان در خصوص ایدههای برگزیده این مسابقه تصریح کرد: ایدههای برتر شامل ماسک صورت ژلاتین دریایی باقابلیت لیفتینگ پوست، ایده ید دریایی نمک " طعام یددار " همچنین استفاده از متابولیکهای ثانویه خیار دریایی برای تهیه مواد آنتی فولینگ دوستدار محیطزیست به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
بر اساس این گزارش؛ این مسابقه در دو مرحله برگزار شد، که در مرحله نخست ایده پردازان ایدههای خود را در قالب فایل پاورپوینت به مدت 3 دقیقه ارائه کردند و پس از داوری و انتخاب 9 ایده اولیه توسط داوران مرحله دوم برگزار شد و ایده پردازان در این مرحله ایدههای خود را به مدت 5 دقیقه به همراه پرسش و پاسخ ارائه کردند و نهایتاً 3 ایده برتر از بین 9 ایده توسط داوران معرفی شد.
پایان پیام/32
Send to friends