تلاشی برای فعال کردن حلقه ارتباطي صنعت و دانشگاه
به کمک یک شرکت فناور صورت گرفت ؛

تلاشی برای فعال کردن حلقه ارتباطي صنعت و دانشگاه


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 35537
ارائه خدمات با بهترين كيفيت به صنايع و بعنوان حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه یکی از خدماتی است که توسط شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود.

 
ارائه خدمات با بهترين كيفيت به صنايع و بعنوان حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه یکی از خدماتی است که توسط شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی آقایی مدیر عامل موسسه تحقیقاتی و آموزشی نور (توان) درباره فعالیت های این مرکز دانش بنیان اظهار کرد: این موسسه با حضور جمعي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها، مراكز علمي و خبرگان صنعت در بخش خصوصي شكل گرفت تا ارائه خدمات با بهترين كيفيت به صنايع و بعنوان حلقه ارتباطي صنعت و دانشگاه فعال باشد. جذب پروژه هاي دانشگاهي از يك سو و شناسايي نيازهاي صنعت از طرف ديگر، فراهم آوردن زمينه لازم جهت اجراي آنها اهدافی است که این مرکز دنبال می کند.
وی ادامه داد: مواد اولیه دارویی، داروهای بیوتکنولوژیک و نوترکیب، فرمولاسیون های دارویی، غذا و مکمل ها، پروژه های خدمات تحقیقاتی، بهداشت محیط و محیط زیست برخی از حوزه های کاری این موسسه است.
آقایی درباره خدمایی که موسسه ارائه می دهد نیز گفت: آزمایشگاه این موسسه در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تجهیزات کافی برای انجام آزمون های غذا، دارو و زیست محیطی بر اساس روش های فارماکوپه فعال است.
به گفته وی، کنترل کیفیت اولیه مواد دارویی، فرماسیون دارو و مکمل های غذایی، انجام تست های فیزیکو شیمیایی آنالیز دستگاهی و میکروبی و انجام تست های برون تن و درون تن داروهای ژنریک ایران خدماتی است که آزمایشگاه ارائه می دهد.
آقایی درباره خدماتی که در بخش مشاوره موسسه ارائه می شود گفت: مشاوره در ساخت و تجهیز آزمایشگاه های غذا و دارو، قراردادهای مشارکتی در فرماسیون و تولید دارو، انجام پروژه های صنعتی توسط متخصصان ما انجام می شود.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم