اتوماسیون اداری به سبک ایرانی

اتوماسیون اداری به سبک ایرانی


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 34834
یکی از شرکت های دانش بنیان فعال و خوش نام کشور موفق به تولید انواع تجهیزات و فناوری های اتوماسیون اداری در کشور شده و منشاء خدمات قابل قبول بومی به کارگزاران و بهره برداران محسوب می شود.

 

یکی از شرکت های دانش بنیان فعال و خوش نام کشور موفق به تولید انواع تجهیزات و فناوری های اتوماسیون اداری در کشور شده و منشاء خدمات قابل قبول بومی به کارگزاران و بهره برداران محسوب می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سالها است که جوانان و متخصصان این مرز و بوم فعل توانستن را صرف کرده اند و با راه اندازی شرکت های دانش بنیان و برگزاری استارتاپ های بزرگ موفق به بلندآوازه کردن نام ایران و ایرانی در دنیا شده اند.

یکی از فناوری هایی که در ایران وجود نداشت و سالیان سال از دیگر کشورها خریداری می کردیم، فناوری های مرتبط با اتوماسیون اداری بود که این فناوری ها به همت جمعی از متخصصان داخلی و با اتکا به توانایی خود در کشور ایجاد شده و با تولید داخلی و بومی این فناوری در کشور و دیگر نام ایران برای شرکت های بزرگ این حوزه در دنیا غریبه نیست.

شرکت گام الکترونیک با اخذ رتبه نخست از شورای عالی انفورماتیک ایران در تولید و پشتیبانی نرم‎افزارهای به سفارش مشتری و تولید بسته‌های نرم‌افزار، دارای پروانه بهره‌برداری برای تولید نرم‌افزار و گواهی فعالیت صنعتی از وزارت صنایع و معادن و عضو مؤثر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز هست.

امنیت یکی از اصلی ترین اهداف و شاخه های فعالیت این شرکت محسوب می شود که از ابتدا تا امروز این شرکت روی آن تمرکز داشته است به همین دلیل محصولات شاخص این شرکت شامل تولید «سیستم های حفاظت نرم افزار و امنیت کانال ارتباطی»، «قفل‌های سخت افزاری SafeNet»، «توکن‌های امنیتی رمزنگاری iKey»، «محصولات رمزنگاری و امنیت شبکه»، «شبکه‌های VPN مطمئن» و «ماژول‌های سخت‌افزاری امن HSM» می شود.

امیر حسین سعیدی نائینی مدیر عامل شرکت می گوید: تحول چشم‎گیر فناوری اطلاعات ظرف دو دهه ‎اخیر نه تنها ابزارهای نوین و روش‎های نو را به عرصه دیوان سالاری سنتی کشانده ‎است بلکه تحولی ژرف در پارادایم کارگزاران و ارباب رجوع به وجود آورده ‎است. به نحوی که انتظاراتشان را از زمان، هزینه و روش انجام‎کارها دگرگون ساخته‎ است. اکنون تأمین رضایت کارگزاران، در سطوح مختلف و مراجعان با نیازها و توقعات گوناگون با روش‎های پیشین ناممکن است. روی آوردن دولت و بخش خصوصی به توسعه فناوری اطلاعات، نشانگر درک صحیح مدیریت عالی کشور و همچنین مدیران کارآفرین بخش خصوصی از ضرورت اجتناب ناپذیر به کارگیری این عظیم‎ترین دستاورد بشر برای در صحنه ماندن و به سوی توسعه پایدار پیش راندن است.

وی می افزاید: در فهرست مشتریان شرکت گام الکترونیک حدود 600 سازمان خصوصی و دولتی با بیش از 300 هزار کاربر مختلف وجود دارد که از مزایای سیستم گردش الکترونیکی مکاتبات و اسناد برخوردار هستند. تحقیق و توسعه به همراه نوآوری در محصولات و خدمات و حضور فعال در مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه‎ای کشور و وقایع مهم فناوری اطلاعات در کنار اجرای پروژه‎های بزرگ در ابعاد کشوری گام‎ الکترونیک را به یکی از ارکان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران مبدل کرده است. 

شرکت گام‎الکترونیک با 25 سال سابقه فعالیت در عرصه انفورماتیک کشور و تولید 16 نگارش نرم‎افزار ویژه‌ی اتوماسیون‌اداری، اجرای بزرگترین پروژه اتوماسیون اداری کشور را در سابقه خود داشته و با موفقیت به انجام رسانده است.

سیستم اتوماسیون اداری مبتنی بر وب الماس گام به عنوان مهمترین محصول شرکت برای سازمانهای متوسط و بزرگ نیز شامل زیرسیستم های «مدیریت مکاتبات»، «مدیریت اسناد»، «موتور گردش کار مبتنی بر استاندارد جهانی wfmc»، «مدیریت متمرکز کاربران و امنیت (GAAS)» و «سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM» می شود.

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم