تلاشی ویژه برای رشد و شکوفایی کودکان مسلمان
با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی انجام شد؛

تلاشی ویژه برای رشد و شکوفایی کودکان مسلمان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 34159
بنیاد فرهنگی سدره، با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی محصولی برای افزایش خلاقیت کودکان مسلمان با محوریت جشن بزرگ نیمه شعبان ارائه کرد.



بنیاد فرهنگی سدره، با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی محصولی برای افزایش خلاقیت کودکان مسلمان با محوریت جشن بزرگ نیمه شعبان ارائه کرد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سدره مکانی برای رشد و شکوفایی کودک است. فعالیت این بنیاد فرهنگی که زیرمجموعه مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی قرار دارد، تولید محتوا، محصول و کارگاه برای ارائه سبک زندگی به یک کودک مسلمان تعریف شده است. هرآنچه می‌تواند نیاز یک کودک مسلمان باشد، هویت او را بسازد یا به رشد اندیشه و مهارت در او کمک کند می‌تواند موضوع فعالیت در این مرکز محسوب شود.
«ریسه لامپی» محصول جدید گروه سدره به مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان است که برای تزیین اتاق و فضای بازی بچه‌ها طراحی و تولید شد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که با تغییرات اندکی بتوان آن را در اعیاد دیگر هم استفاده کرد. ریسه لامپی که با حمایت با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی طراحی شده است، در گروه محصولات «دست بازی» قرار می‌گیرد. محصولات دست بازی به نوعی نیمه آماده طراحی شده اند و کودک نقش محوری در نهایی کردن آن دارد.
در بسته‌های ریسه لامپی 7 عدد لامپ مقوایی، 3 عدد لامپ مقوایی بدون رنگ، 2 عدد ستاره، یک دایره «مهدی امام مهربانم» و ریسمانی به طور 3 متر قرار داده شده است. کودک برای آماده کردن ریسه باید ابتدا لامپ‌های بدون رنگ را به سلیقه خودش رنگ کند و سپس با استفاده از ریسمان داخل بسته، ریسه را بسازد و آن را در محل مناسب آویزان کند.
«ریسه لامپی» توسط بنیاد فرهنگی سدره با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در راستای افزایش خلاقیت کودکان مسلمان با محوریت جشن بزرگ نیمه شعبان طراحی شد.
پایان پیام/

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم