خلاقیت به حوزه آموزش عکاسی و سینما ورود کرد

خلاقیت به حوزه آموزش عکاسی و سینما ورود کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 72766
یک شرکت خلاق با اجرای رویکردهای مدرن آموزشی توانست فصل جدیدی در آموزش هنری ایجاد کند.

نسترن محمدی مدیرعامل شرکت خلاق رای نو، گفت: موسسات مختلفی به امر آموزش در حوزه هنر مشغول هستند. اما شاید آنچه شرکت‌های خلاقی چون ما به این حوزه اضافه کرده‌اند، استفاده از روش‌های نوین آموزشی و عرضه رویکردی جدید در امر آموزش هنر است.

مدیرعامل شرکت خلاق رای نو، در ادامه افزود: این موسسه فرهنگی هنری دوره‌های مختلفی مانند عکاسی مقدماتی، نقد، تاریخ عکاسی، فیلمنامه‌نویسی، گریم، تدوین و دیگر رشته‌های مرتبط با این حوزه‌ها را برگزار می‌کند.

به گفته وی، با توجه به اینکه معتقدیم در راستای عدالت آموزشی، مفاهیم هنری و آموزشی باید در دسترس همگان باشد. پس تلاش کرده‌ایم تا هزینه دوره‌ها افزایش پیدا نکند و همچنین، دوره‌های مقدماتی در قالب پادکست و محتوای تصویری به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار گیرد.

این فعال حوزه صنایع نرم و خلاق ضمن اشاره به فرایند شکل‌گیری این شرکت، گفت: در ابتدا دوره‌ها به صورت مقدماتی در فضای آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و سپس در صورت ابراز علاقه برای ادامه کار به صرت تخصصی‌تر، آنها می‌توانند با پرداخت شهریه در دوره‌های تخصصی شرکت کنند.

محمدی ضمن تشریح رویکرد هنری این موسسه افزود: به دلیل برخی دغدغه‌های مالی مشاهده می‌شود که برخی موسسات دوره‌های آموزشی را طولانی‌تر برگزار می‌کنند تا شهریه بیشتری اخذ کنند.

به گفته وی، در این نهاد با تاکید جدی بر اخلاق مداری سعی شده است تا دوره‌ها حتی‌المکان به صورت فشرده‌تر و با استفاده از نوآوری‌های جدید آموزشی ارائه شود. هر چند در صورتی که هنرجو دوره‌های فنی را طی کرد و وارد مباحث زیبایی‌شناختی شد، لازم است تا زمان بیشتری را صرف یادگیری کند.

محمدی همچنین بیان کرد: در پروژه‌های کاری این موسسه مانند یک پروژه کاری که در حال حاضر در شهرک غزالی در حال اجرا است، سعی می‌شود که حتماً از هنرجویان این موسسه استفاده شود. 75 درصد دوستانی که از این نهاد فارغ‌التحصیل می‌شوند، جذب بازار کار شده‌اند و این موضوع به خاطر نوع نگرش عمل‌گریانه و مبتنی بر کارآفرینی دوره‌ها است.

مدیرعامل شرکت خلاق فرهنگی هنری چند منظوره رای نو، گفت: تلاش داریم تا در آینده سرفصل‌های تدریس شده و نوع دوره‌های آموزشی را گسترش دهیم و از فناوری‌های جدیدتری در امر آموزش استفاده کنیم.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/ 33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
سفر به اعماق بدن انسان و کشف کهکشان‌ها
سفر به اعماق بدن انسان و کشف کهکشان‌ها
97/11/01 - 12:08
 جشنواره‌ای آمیخته با طعم آموزش و تربیت
جشنواره‌ای آمیخته با طعم آموزش و تربیت
97/08/29 - 09:35
خلاقیت درساخت تصاویر با نخستین نمایشگرقابل‌حمل هولوگرافیک
خلاقیت درساخت تصاویر با نخستین نمایشگرقابل‌حمل هولوگرافیک
96/07/03 - 11:44
بیشتر بخوانیم