نخستین شبکه اجتماعی تخصصی بومی هوایی در حوزه پرواز آزاد راه‌اندازی شد
به همت مرکز رشد خلاقیت برتر باشگاه هوافضای جوان ستاد هوایی و هوانوردی؛

نخستین شبکه اجتماعی تخصصی بومی هوایی در حوزه پرواز آزاد راه‌اندازی شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 34969
به همت مرکز رشد خلاقیت برتر، کارگزار باشگاه هوافضای جوان، نخستین اپلیکیشن جمپا ویژه جشنواره ملی پرواز آزاد ایران در حوزه دانش‌آموزی منتشر شد.



 به همت مرکز رشد خلاقیت برتر، کارگزار باشگاه هوافضای جوان، نخستین اپلیکیشن جمپا ویژه جشنواره ملی پرواز آزاد ایران در حوزه دانش‌آموزی منتشر شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره ملی پرواز آزاد ایران (جمپا) در حوزه دانش‌آموزی با هدف «ترویج و فرهنگ‌سازی فناوری‌های هوایی» و «کشف و شکوفایی استعداد دانش آموزان» آغاز به کار کرد.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی ساخت و پرواز هواپیمای مدل در مدارس، پژوهش سراهای دانش‌آموزی، کانون‌ها و پایگاه‌های اوقات فراغت در سراسر کشور، ازجمله مهم‌ترین اقدامات اجرایی این جشنواره است.
تمامی اقدامات این جشنواره مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی هوانوردی FAI تدوین شده است، به‌گونه‌ای که بتوان با انتخاب تیم ملی دانش‌آموزی در مسابقات بین‌المللی و جهانی مرتبط حضور پیدا کرد.
ازجمله بخش‌های اپلیکیشن جمپا می‌توان به مواردی چون «عضویت دانش آموزان»، «ثبت‌نام مربیان»، «لیست مربیان و نمایندگان»، «اخبار و اطلاعیه»، «گالری و فیلم پرواز»، «دانستنی‌های هوافضا»، «فروشگاه اینترنتی»، «آموزش آنلاین»، «ثبت ایده و حمایت»، «پشتیبانی آنلاین»، «آزمون و صدور مدرک»، «ماهنامه (زنگ هوافضا)» و «شبکه اجتماعی» اشاره کرد.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های اپلیکیشن جمپا، دسترسی به شبکه اجتماعی جمپابوک است که با هدف ایجاد یک شبکه‌ی اجتماعی سالم فعالیت خود را آغاز کرده و آماده‌ی سرویس‌دهی به دانش آموزان و کاربران است.
دانش آموزان می‌توانند مطالبی با تعداد حدود 5 هزار کاراکتر به همراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل ارسال کرده و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین در حوزه هوافضا، هوایی و هوانوردی به اشتراک بگذارند.
گروه‌ها، کارمندان، همکاران، انجمن‌ها و دانش آموزان با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر هستند و به کمک تکنولوژی جمپابوک می‌توانند تازه‌ترین‌های حوزه هوافضا را دنبال کنند. جمپا اولین اپلیکیشن تخصصی در حوزه پرواز آزاد در ایران است که توسط دبیرخانه اولین جشنواره ملی پرواز آزاد ایران در خردادماه 97 رونمایی و منتشر شد.
علاقه مندان برای دانلود اپلیکیشن جمپا (جشنواره ملی پرواز آزاد) می‌توانند به سایت www.jampa.ir و یا کافه بازار مراجعه کنند.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم