هم‌افزایی نوآورانه؛ تیم‌های خلاق حوزه ساخت و تولید جذب می‌شوند

هم‌افزایی نوآورانه؛ تیم‌های خلاق حوزه ساخت و تولید جذب می‌شوند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 71647
«هم‌افزا» عنوان شتابدهنده‌ای است که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری تاسیس می‌شود.

«هم‌افزا» یک شتاب‌دهنده تخصصی درحوزه ساخت و تولید است که تمرکز فعالیت آن هم‌ افزایی توانمندی‌های نوآورانه و خلاق، با ظرفیت‌های صنعتی کشور در راستای رفع نیازها و چالش‌های جامعه است.

ماموریت شتابدهنده هم‌افزا  ایجاد بستر رشد و هدایت ایده‌های خلاقانه کاربردی و نوآورانه برای تجاری‌سازی آن‌ها در بنگاه‌های تولیدی و تجاری موجود است. در واقع، استفاده از توانمندی‌ دانشگاهیان و مخترعان کشور به‌عنوان بازوی تحقیق و توسعه شرکت‌های تولیدی با خروجی مشخص و تبدیل این حرکت به یک جریان و فرهنگ در بین دانشگاه و صنعت‌ هدف اصلی «هم‌افزا» است.

در این راستا، فراخوان نخست با همکاری توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری و انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران با هدف جذب تیم‌های خلاق و نوآور دارای طرح و ایده در این شتاب‌دهنده، منتشر شده است.

شتابدهنده، «هم‌افزا» بر پایه تجربیات ارزشمند مدیران و کارشناسان حوزه‌های حمایتی کشور و نیز متکی بر توانمندی‌های گسترده انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی و عملیاتی شده است.

تیم‌ها و هسته‌های خلاق، نوآور و فناور در حوزه‌های مانند تجهیزات و لوازم خانگی، محصولات فرهنگی، آموزش و سرگرمی، تجهیزات پزشکی و محصولات توانبخشی و صنایع غذایی می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را به شتابدهنده هم افزا ارائه کنند.

حمایت مالی و مشاوره‌ای در حوزه‌های حقوقی، فنی، مالکیت فکری و کسب و کار متناسب با شرایط هر طرح و عرضه فضای فیزیکی استقرار و امکانات و تجهیزات اداری، برخی از حمایت‌های ارائه شده به تیم‌های خلاق و نوآور در شتابدهنده هم‌افزا است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و پذیرش در این شتابدهنده، پس از ارزیابی‌های لازم یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/ 33

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
فراخوان| تیم‌های فناور برای تولید تجهیزات خوانش کیت‌های تشخیصی دعوت شدند
فراخوان| تیم‌های فناور برای تولید تجهیزات خوانش کیت‌های تشخیصی دعوت شدند
99/04/01 - 11:06
تیم‌های بازی‌ساز رایانه‌ای جذب می‌شوند
تیم‌های بازی‌ساز رایانه‌ای جذب می‌شوند
98/12/07 - 10:09
 ایجاد بیش از 125 هزار شغل  با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
ایجاد بیش از 125 هزار شغل با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
97/06/26 - 13:51
بیشتر بخوانیم