بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء مییابد
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری در این باره گفت: یکی از اولویت های اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکت ها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها کمک کند.
صدرخانلو در توضیح برنامه های این مرکز افزود: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس معاونت علمی در ماههای پایانی سال 98 فعالیت خود را آغاز و با هدف توسعه بازار داخلی و بینالمللی شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خود را ارائه کرده است.
وی که ریاست شبکه فن بازار ملی معاونت علمی را نیز بر عهده دارد، بر همکاری فشرده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش داریم تا تجارب و ظرفیت های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس از طریق شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد.
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین الملی تقسیم کرد و گفت: صادرات فناوری از جمله اهداف با اولویت بالا در این مرکز محسوب می شود. در توسعه بازار ملی فناوری، نظاممند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و عرضه گستردهتر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم.
وی افزود: همچنین در صورت تامین الزامات مربوطه، از سامانهای با موضوع «احصای نیاز برای تقویت ارتباط میان شرکتهای پارک فناوری پردیس و صنایع» رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکتها امکان پاسخدهی بیشتری به نیازهای اعلام شده از طرف صنایع می بخشد.
پایان پیام/33
اخبار مرتبط:
نوآوری و فناوریهای حوزه رسانه و محتوای دیجیتال شتاب گرفت
ارايه دفاتر كار به شتابدهنده هاي دانش بنيان از سوي معاونت علمي
پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
Send to friends