ماراتن فناورانه| شرکت‌های خلاق با رویکرد شناختی بازی‌ رایانه‌ای می‌سازند

ماراتن فناورانه| شرکت‌های خلاق با رویکرد شناختی بازی‌ رایانه‌ای می‌سازند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 76180
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از رویداد رقابت فناورانه شرکت‌های خلاق سازنده بازی‌های شناختی، زمینه را برای تبدیل ایده‌ به شرکت‌های خلاق فراهم کرد.

یکی از حمایت‌های این ستاد از ایده‌های برتر، بررسی حمایت‌های مالی و طرح‌نامه‌های مطرح شده است و هم‌زمان استعداد یابی و توانمند سازی با رویکرد شناختی، در دور جدید رقابت بازی‌های شناختی صورت می‌گیرد.

رویداد بازی‌های جدی شناختی ماراتنی برای ساخت  است و به مدت 3 روز با هدف ایده ‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد ملی نخبگان با هدف شناخت استعدادهای برتر و توانمندی‌های شرکت‌های خلاق و ایده‌پرداز که در علوم و فناوری‌های شناختی فعالیت می‌کنند، حضور ایده‌پردازان در این ماراتن فناورانه آسان کرده است.

 

برگزاری رویداد در ابعاد ملی

استعدادیابی و توانمندسازی با رویکرد شناختی حامی مالی و طراح مسئله این رویداد به میزبانی 3 شهر تهران، تبریز و اصفهان به شکل هماهنگ برگزار می‌شود اما تمامی ایده‌ها از سراسر کشور می‌توانند در این رویداد حضور پیدا کنند.

رقابت‌ها در شهرهای یادشده به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد و از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی این بخش تقدیر بعمل می آید.

علاقمندان می‌توانند با انتخاب و معرفی ایده نوآورانه خود تا 23 مهرماه سال جاری در این رویداد همراه با تیم‌هایشان شرکت کنند و از حمایت‌های لازم برخوردار شوند. ایده‌پردازان برای ارائه طرح و شرکت در این ماراتن می‌توانند در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ثبت ‌نام کنند.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

24#

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
 کنفرانس ملی و بین‌المللی
کنفرانس ملی و بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌ها "برگزار می‌شود
97/06/13 - 11:04
اصفهان بازی‌های رایانه‌ای ایران را گسترش می‌دهد
اصفهان بازی‌های رایانه‌ای ایران را گسترش می‌دهد
96/03/09 - 11:43
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران برگزار شد
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران برگزار شد
95/05/30 - 10:35
بیشتر بخوانیم