نرم‌افزاری دانش‌بنیان طراحی شد تا مدیریت کسب و کارها بهینه شود

نرم‌افزاری دانش‌بنیان طراحی شد تا مدیریت کسب و کارها بهینه شود


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 72849
فناوری‌ دیجیتال به حوزه‌های گوناگون راه یافته است و امروزه کسب‌وکارهایی که به دنبال ارتقا و عرضه خدمات کارآمد هستند، به این حوزه وابسته‌اند.

سامانه‌های فروش، مدیریت سازمانی و کسب و کار، بخشی از زنجیره به هم پیوسته ورود فناوری و نوآوری به شرکت‌ها است. تمامی سازمان‌ها از جمله شرکت‌ها نیاز دارند تا با چینش راهبرد صحیح و برنامه‌ریزی منسجم، دورنمایی روشن از آینده کاری خود ترسیم کنند.

نرم‌افزارهای جامع و فناورانه به یاری مدیران کسب‌وکارها آمده‌اند و کار مدیریت منابع سازمانی را دقیق، آسان و سریع کرده‌اند. هزینه پیاده‌سازی این نرم‌افزارها، سازگاری با نیازهای منحصر به فرد هر سازمان و خدمات پشتیبانی، ضرورت‌هایی هستند که شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را در مسیر تولید نمونه‌های ایران‌ساخت این نرم‌افزارها رهنمون کرده است.

شرکت دانش‌بنیان تیم‌یار‌کیش یکی از تیم‌هایی است که محور کار خود را تولید نرم‌افزار مدیریت جامع یکپارچه کسب‌وکار قرار داد و با تولید سامانه‌ای جامع تحت عنوان «تیم‌یار» خدمات این حوزه را به کسب‌وکارها عرضه کرد.

 

یک نرم‌افزار جامع ایران‌ساخت

داود ایلی مدیرعامل تیم‌یار کیش، با اشاره به تولید نرم‌افزار بومی مدیریت سازمانی و کسب‌وکار گفت: تولید این سامانه جامع با نام ERP تیم‌یار، ضمن بومی بودن از ویژگی‌های یکپارچگی، امنیت، انعطاف‌پذیری در طراحی و تولید، نیاز به نمونه‌های غیر بومی را برطرف کرده است.

این فعال فناور با بیان این‌که نرم‌افزار یادشده برای صاحبان کسب و کارهای کوچک تا سازمان‌ها و صنایع بزرگ قابل استفاده است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه‌سازی فرایندهای اصلی کسب‌و‌کارها در یک سیستم واحد طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تیم‌یار کیش، قابلیت افزودن قابلیت‌های گوناگون خدماتی را از ویژگی‌های نرم افزار ERP دانست و گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی یک نرم افزار کارآمد قابلیت افزودن ویژگی‌های گوناگون است که اغلب با نام ماژول‌ شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها بر حسب بخش‌های گوناگون سازمانی قابل اضافه شدن و ارتقا هستند.

 

ویژگی‌های مطابق با خواست صاحبان کسب و کار

ایلی، با اشاره به کارایی در در حوزه‌های مهم  کسب‌و‌کار افزود: در مدیریت کردن امور مالی، حسابداری، نیروی انسانی، مدیریت تولید و مواد، و همچنین ارتباط با مشتریان می‌توان از این نرم‌افزار بهره برد.

وی، از قابلیت سازگار شدن نرم‌افزار با خواست صاحبان کسب وکار گفت و ادامه داد: شرکت‌ها و سازمان‌ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب‌وکار خود، هرکدام از ماژول‌های اصلی را انتخاب کرده و استقرار نرم افزار انجام می شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تیم‌یار کیش، به امکان استفاده از این نرم‌افزار بر بستر وب و فضای ابری اشاره کرد و افزود: با استفاده از یک پایگاه داده یکپارچه، تمامی نیازهای فرآیند کسب‌و‌کار بر بستری جامع به اشتراک گذاشته شده‌اند. این موضوع موجب می‌شود کسب‌وکارها دیگر به ورود اطلاعات چند باره نیاز نداشته باشند و دقت و همکاری افزایش یابد.

ایلی، با بیان این‌که نسخه‌های گوناگون این نرم‌افزار با هزینه‌های پایین‌تر و پشتیبانی مطابق با نیاز مشتریان ارائه می‌شود بیان کرد: در نسل‌های بعدی از فناوری‌های آینده ساز مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، برای ارائه خدمات کارآمدتر استفاده می‌شود. تلاش داریم تا این محصول دانش‌بنیان را بیش از آن‌چه که تا کنون اتفاق افتاده است، توسعه دهیم.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تحقیقات دارویی با نرم‌افزاری دانش‌بنیان توسعه می‌یابد
تحقیقات دارویی با نرم‌افزاری دانش‌بنیان توسعه می‌یابد
99/10/23 - 08:47
نیازهای نرم‌افزاری صنایع تامین شد تا توسعه فعالیت آنها باسرعت بیشتری گیرد
نیازهای نرم‌افزاری صنایع تامین شد تا توسعه فعالیت آنها باسرعت بیشتری گیرد
99/10/21 - 09:02
تامین بومی نیازهای نرم‌افزاری بخش‌های مختلف بازار داخلی
تامین بومی نیازهای نرم‌افزاری بخش‌های مختلف بازار داخلی
97/04/03 - 12:08
بیشتر بخوانیم