بازدید فعالان ۲۵ شرکت دانش‌بنیان از نمایشگاه ادیپک دبی

بازدید فعالان ۲۵ شرکت دانش‌بنیان از نمایشگاه ادیپک دبی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 94012
در پی برنامه‌های اعزام مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری،یک هیات متشکل از ۲۵ شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی (ادیپک) اعزام شدند.
 
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی (ADIPEC) از ۱۰ تا ۱۳ مهر ۱۴۰۲ در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.
این نمایشگاه یکی از موثرترین نمایشگاه های بین المللی بازار نفت و گاز در جهان و یکی از سریع ترین مسیرهای دسترسی به خریداران این حوزه به شمار می رود. خریداران واقعی که معاملات در سطح ۹ میلیارد دلار را در محل نمایشگاه رقم می‌زنند. به همین دلیل ادیپک یکی از محبوب ترین نمایشگاه های فعالین حوزه نفت و گاز است. از این رو مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری اقدام به اعزام یک هیات تجاری جهت بازدید از این نمایشگاه کرده است.
سه ویژگی اصلی ادیپک این است که قطب جهانی حوزه نفت و گاز و پیوند دهنده تاجران شرق و غرب ، محل تجمع قدرت های خرید از سراسر جهان و ادیپک جایگاه تجاری بی رقیب خود را ثابت کرده است.
در نمایشگاه صنعت نفت امارات ٢٠٢٣ محصولات از گروه های مختلف ارائه شدند از جمله کمپرسورها، کنترل خوردگی و سایش، حفاری، تجهیزات برقی، محیط زیست، اکتشاف ، تصفیه گاز و …
همچنین در این نمایشگاه یک بخش ویژه فراساحل و دریا برای تجهیزات فراساحل، دریایی و سنگین در نظر گرفته شده بود. این بخش امکان ارائه محصولات و خدمات فراساحلی شامل دکل ها، مخازن، نفت کش ها، تجهیزات حفاری زیر دریا و … را در یک محیط واقعی فراهم می کرد.
فراخوان اعزام به ادیپک ابوظبی اوایل شهریور ماه سال جاری اعلام شد و متقاضیان مستندات مربوط به ثبت نام را برای کریدور صادرات ارسال کردند. در ادامه با بررسی مستندات ۲۵ شرکت برای اعزام انتخاب و قبل از شروع نمایشگاه به کشور امارات اعزام شدند. برنامه بازدید از نمایشگاه و تعامل با شرکت های حاضر در جهت توسعه روابط شرکت های دانش بنیان در این سفر انجام شد. برنامه های اعزام فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط به بازیگران برتر هر حوزه صنعتی است که شرکت ها می توانند از آن به خوبی استفاده کنند.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از حمایت های مرکز تعاملات در توسعه بازار بین المللی با شماره تماس 02163103315 که کریدور صادرات پاسخگوی شرکت های دانش بنیان است؛ تماس حاصل فرمایند.
#20
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم