بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری در پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
با امضای یک توافقنامه بین معاونت علمی و قرارگاه محقق شد

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری در پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94696
با امضای توافق‌نامه همکاری بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه جوشکاری امضا شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محسن امامی، معاون راهبری مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد:«این مرکز در راستای نقش تسهیلگری خود به شناسایی نیازهای فناورانه قرار گاه خاتم در حوزه جوش اعم از خدمات اپراتوری، ادوات، تجهیزات و ابزارآلات پرداخته و با بهره گیری ارزیابان فنی توانمند، شرکت‌های دانش بنیانی که در انواع جوش‌ها اعم از جوش آرگون، لیزری، معمولی و ... فعالیت دارند را به این قرارگاه متصل کرده‌است».

وی ادامه داد: « یکی از انواع جوش های مورد نیاز قرارگاه خاتم، جوش زیر آب بود. از این رو، چهل شرکت دانش‌بنیان در حوزه جوش که در بخش تجهیزات سرچاهی، پتروشیمی، نفت و گاز فعال هستند، توسط ارزیابان فنی شناسایی و بعد از انجام مراحل غربالگری نهایتا هفت شرکت به قرارگاه خاتم برای همکاری معرفی شدند».

امامی افزود: «مقرر شده تا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در قالب یک پروپوزال نیازهای فناورانه خود را به این هفت شرکت دانش بنیان ارائه کند و این شرکت‌ها توانمندی خود را در رفع این نیازهای فناورانه به قرارگاه خاتم ارائه کنند.»

معاون راهبری مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران در پایان گفت: «معاونت علمی در این توافق‌نامه ضمن احصاء نیازهای فناورانه قرارگاه خاتم و شناسایی و معرفی شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه جوش، نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری را برعهده داشت.»

#15

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم