تامین مالی تخصصی برای ایرانی دانش بنیان در گفت‌و‌گو با رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی
در «پیشران» امروز بخوانید

تامین مالی تخصصی برای ایرانی دانش بنیان در گفت‌و‌گو با رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98056
نوزدهمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.
 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمیف فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمیمه «پیشران» روزنامه «جام جم» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

گزارش اصلی نوزدهمین شماره «پیشران» با عنوان «تامین مالی تخصصی برای ایرانی دانش بنیان» به گفت‌و‌گو با محمدصادق خیاطیان، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص مهمترین اقدامات صورت گرفته در صندوق طی دولت سیزدهم اختصاص دارد.

گفتگو با مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال در توسعه کشاورزی هوشمند با رویکرد حفظ آب‌های زیرزمینی، یادداشت حقوقی با موضوع «واردات کالای قطعی بدون فرایند انتقال ارز»، نگاهی به برنامه ملی الکترونیک به همراه یادداشتی از محمدحسین محمدی لاریجانی، مدیر این برنامه، نگاهی به ظرفیت‌های توسعه صنعت برنامه نویسی و آموزش آن در کشور در گفت‌و‌گو با مدیر توسعه کسب و کار کوئرا و گزارشی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

برای دریافت نسخه آنلاین نوزدهمین شماره ضمیمه پیشران، کلیک کنید! 

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم