دیدار مدیران معاونت علمی با خانواده شهید میرزایی

دیدار مدیران معاونت علمی با خانواده شهید میرزایی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 89553
جمعی از معاونان و مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با خانواده جانباز شهید سعید میرزایی دیدار کردند.

صبح امروز سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوی معاونت علمی، فناوری و دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهید سعید میرزایی که پدر یکی از همکاران در این معاونت بودند، ضمن دیدار و گفت‌وگو با همسر، فرزندان و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دوران دفاع مقدس که به تازگی عروج کرده است،به خانواده و بازماندگان این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، دکتر قلعه‌نوی، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت به کشورمان می‌شود.
شهید سعید میرزایی سال‌ها پس از تحمل آثار فراوان به جا مانده از جنگ دوران دفاع مقدس، در آذرماه 1401 به فیض شهادت نائل آمد.
خانم میرزایی، سرپرست دبیرخانه سند مرکز تعاملات نیز که از فرزند این شهید بزرگوار هستند، لوح تقدیری از سوی دکتر دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری دریافت کردند.

 

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم