عرضه محصولات ۱۶ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم

عرضه محصولات ۱۶ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم


زمان مطالعه : 4 دقیقه
کد خبر : 95971
در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم که از عصر دیروز در جزیره کیش آغاز به کرده، دستاوردهای ۱۶ شرکت دانش‌بنیان در صنعت نفت عرضه شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم (Iran PETROCHEM 2024) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی از عصر دیروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

در این رویداد که تا روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن ادامه دارد، ۱۶ شرکت دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در صنعت پتروشیمی پرداخته‌اند.

اسامی شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه‌ای که در این نمایشگاه معرفی شده است، به این شرح است:

 راهکار سازمانی (ERP)

شرکت برهان سیستم پاسارگاد، فعالیت خود را از سال 1388 با عرضه نرم‌افزارهای مالی و مدیریت (ERP) آغاز کرد.

آزمایشگاه پارس آزمون راهبرد صنعت

شرکت پارس آزمون راهبرد صنعت، ارائه‌دهنده خدمات فنی مهندسی و پژوهشی در زمینه تست و آزمون انواع فیلترها و مدیایی صنایع مختلف است. 

آزمایشگاه پارس آزمون راهبرد صنعت ارائه‌دهنده کلیه خدمات آزمایشگاهی در زمینه مواد اولیه و محصولات بخش فیلتراسیون انواع جداسازها، ماسک‌ها و جاذب‌ها است.

 انواع گیج فشار لوله بوردون و اختلاف فشار

شرکت تجهیزات فراصنعت آرمان (افساکو)،از سال 1384 نیازهای صنعت نفت و انرژی کشور را تأمین می‌کند و با اتکا به دانش متخصصان داخلی اقدام به ساخت و بومی‌سازی انواع تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق کرده است.

رتروفیت کلید قدرت

شرکت توسعه صنایع پتروفولاد بهمن از سال 1390 آغاز بکار و ابتدا در حوزه بازرگانی و تأمین تجهیزات و سپس در حوزه تولید ورود کرد.

دستگاه مکنده صنعتی همراه پمپ روتس بلوئر

شرکت زاگرس صنعت آرکا در سال 1393 با تکیه بر 15 سال دانش و توانمندی و نیروهای متخصص و با تجربه داخلی تأسیس شد و خدمات پالایشی پالایشی و پتروشیمی از جمله کاتالیست هندلینگ، تخلیه مخازن و اورهال ارائه می‌کند. 

کمپرسورهای اسکرو گاز فرآیندی

شرکت زاگرس کمپرسور ایرانیان تولیدکننده انواع کمپرسورهای گازهای فرآیندی، انواع سیستم‌های تولید گازهای صنعتی، پکیج‌های سرمایش فرآیندی و انواع تجهیزات هوای فشرده است. 

طراحی، شبیه‌سازی و تحلیل عددی ماشین‌آلات صنعتی

شرکت شبیه‌سازان شریف، به عنوان نخستین مرکز تخصصی شبیه‌سازی عددی از سال 1391 شروع به کار کرد و تاکنون صدها پروژه طراحی، تحلیل و ساخت تجهیزات پیشرفته در حوز‌ه‌های مختلف مهندسی مکانیک انجام داده است. 

توسعه کسب‌و کار و توسعه فناوری در قالب فعالیت‌های دانش‌بنیان

شرکت مرکزی جامع شتاب گستر حامی ارک صنعت با موضوع فعالیت سرمایه‌گذاری (تأمین مالی)، توسعه بازار (بازاریابی و بازارسازی)، توسعه کسب‌و کار و توسعه فناوری در قالب فعالیت‌های دانش‌بنیان است. 

سیستم مانیتورینگ

شرکت مشاوران مرکز داده سرزمین ابری، با هدف مشاوره، اجرا و ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی مرکز داده تأسیس شده است. 

ترکیب تمیزکننده 3100

شرکت شیمیایی پاک کوشش کار تولیدکننده فرآورده‌های شیمیایی صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی است.

سامانه‌های پیشرفته تست

شرکت سامانه‌های راهبردی شریف،فعالیت خود را از سال 1391 در ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد و موفق به ارائه محصولات و خدمات متنوعی در زمینه طراحی و ساخت سامانه‌های مکاترونیکی و تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته صنعتی شده است. 

کویل و ایرکولر

شرکت فناوری حرارت تبدیل (ترمو چنج) در زمینه ساخت انواع مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای جوشی، مبدل‌های صفحه‌ای گسکتی، مبدل‌های پوسته و لوله، کویل فنی تیوب و کویل فنی پلیت، ایرکولر است.

 مرکز آزمایشگاهی و پژوهشی

شرکت سنجش گستر صنعت سپاهان در زمینه خدمات آزمایشگاهی تخصصی در حوزه‌های پلیمر، متالورژی و بیولوژی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت می‌کند. 

 پایانه راه دور (RTU)

مجتمع سازان هدف گستر در سال 1398 توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد. موضوع اصلی فعالیت شرکت، طراحی و تولید سامانه‌های پایش و کنترل در حوزه صنعت برق است.  

سیستم هوای تنفسی سیارSCBA

شرکت مدیریت پروژه‌های صنعتی ابدال (مپصا) سال 1378 تأسیس شد و زمینه اصلی فعالیت آن، مدیریت پروژه‌های صنعتی MC، PMC و انجام مهندسی روی تجهیزات صنعتی و نفتی است.

مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله

شرکت مکانیک سیالات  با بهره‌مندی از دانش فنی، مهندسان مجرب، اعمال نظارت‌های فنی مهندسی لازم و در اختیار داشتن تجهیزات کامل ساخت و تعمیر طی دو دهه فعالیت خود با شرکت‌های فعال در صنعت فولاد، نفت، گاز، انرژی، مواد غذایی، تاسیسات و ... همکاری داشته است. 

#20

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانیم