محصولات پلیمری با ارائه خدمات آزمایشگاهی ارتقاء کیفیت پیدا کرد

محصولات پلیمری با ارائه خدمات آزمایشگاهی ارتقاء کیفیت پیدا کرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 84792
ارتقای کیفی محصولات پلیمری با ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی محقق شد تا سطح زندگی جامعه نیز بهبود پیدا کند.

شرکت دانشبنیان فنی مهندسی بسپار پایش پارس، خدمات تخصصی و فناورانه را در صنعت شیمی پلیمر ارائه می‌دهد، ارائه خدمات فنی مهندسی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی این مجموعه در زمینه پلیمرها، به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، صنایع و پژوهشگران ارائه می‌شود.

این شرکت دانش‌بنیان با محوریت راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی اکرودیته در سطح ملی و بین‌المللی به‌منظور ارتقاء بهره‌وری واحدهای تولیدی با ارائه خدمات تخصصی پلیمری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه فردوسی مشهد است.

پلیمرها اعم از رنگ، رزین، کامپوزیت، چسب، لاستیک، پلاستیک، روغن و موارد دیگر در زندگی امروز، به‌صورت گسترده و در تمامی ابعاد حضور دارند. از انواع قطعات پلیمری در صنایع مختلف گرفته تا لوازم منزل، نساجی و پوشاک، رنگ‌ها، خط‌کشی راه‌ها و علائم جاده‌ای، انواع ظروف بسته‌بندی و لوازم ایمنی کاربرد دارند.

 

افزایش طول عمر محصول

نفت پایه پلیمر در جهان است، با توجه به نفت‌خیز بودن کشور ایران، با افزایش ارائه این خدمت، می‌توان کیفیت محصولات پلیمری و بهره‌وری تولید و صادرات این محصولات را به سطحی رساند که ایران ازلحاظ صادرات محصولات پلیمری به بالاترین سطح ممکن برسد.

خدمات این شرکت دانش‌بنیان در جهت افزایش کیفیت محصولات پلیمری و بهبود تولید، مهندسی معکوس و تعیین ماهیت است، که به طبع آن باعث افزایش طول عمر محصول، رفع نیاز داخل و رضایت مشتری نیز می‌شود. شرکت دانش‌بنیان فنی مهندسی بسپار پایش پارس موفق به ایجاد اشتغال برای ۱۴ نفر از فارغ‌التحصیلان متخصص به‌صورت مستقیم و حداقل ۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم شده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

20#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم