system
دسترسی به پلتفرم بالگرد ملی
دسترسی به پلتفرم بالگرد ملی

دسترسی به پلتفرم بالگرد ملی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 22556
علی طاهرخانی

علی طاهرخانی* 

امسال به همت صنعت گران، شبکه همکاران و فعالان حوزه بالگردی، یکی از پربارترین و کم‌نظیرترین سال‌ها برای صنعت بالگردی میهن عزیزمان رقم خورد. این تلاش‌ها در سطوح بالای مدیریتی کشور به چشم آمد و مایه تحسین و غرور ملی مردم عزیزمان شد. تصدیق این موضوع را با نگاهی کوتاه به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این سال می‌توان دریافت.

در سالی که گذشت طرح های قابل توجه زیادی در این حوزه مورد بهره برداری قرار گرفت و دستاوردهای خوبی در این حوزه به دست آمد. بدین ترتیب حوزه بالگردی کشور تلاش کرد تا با یاری جستن از خداوند متعال، سهم کوچکی در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) پیرامون اقدام و عمل مجاهدانه در اقتصاد مقاومتی به نمایش بگذارد.

سالی که گذشت اهمیت مدیریت تخصصی پروژه‌های کلان و ملی را در حوزه بالگردی نمایان ساخت و همکاری و تلاش بی وقفه را جایگزین یأس و ناامیدی کرد. دیگر آرزوی در اختیار داشتن پلتفرم بالگرد ملی دور از دسترس نیست و این دستاورد عظیم در روبروی ما قرار دارد. همچنین شرکت‌های بین‌المللی می‌دانند که دیگر جمهوری اسلامی ایران تنها یک بازار مصرف بالگردی نیست و در حال تبدیل شدن به یک قدرت علمی و صنعتی بالگردی است. با عنایت به این برتری و قوام داخلی، این شرکت‌ها به دنبال برنامه‌های همکاری مشترک با صنایع بالگردی کشورمان هستند.

دستیابی به افتخارات بزرگ در صنعت بالگردی کشور راه پیش رو را متفاوت ساخته و افق‌های جدیدی در برابر ما گشوده شده است. مفتخریم که در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی، از تمامی فعالان حوزه بالگردی، در صنایع، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، شرکت‌‎های دانش‌بنیان، شبکه همکاران، سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران، جهت هم‌افزایی و همفکری برای غلبه بر گلوگاه‌های صنعت بالگردی دعوت به عمل آوریم.

آینده صنعت بالگردی کشور نیازمند همکاری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه مااست و امیدواریم اقتصاد هوایی کشور با گام‌های بزرگ پیش‌روی حوزه بالگردی، مقاوم‌تر و بالنده شود.

در پایان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهترین آرزوها برای فعالان حوزه بالگردی کشور و تمامی مسافرین و سرنشینان را از خداوند بلند مرتبه مسئلت داریم.

 

*مسئول کمیته سیاست‌گذاری بالگرد تجاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی

منبع: isti.ir

پایان پیام/

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: