برترین‌ها در حوزه نوآوری و ترویج معرفی شدند

برترین‌ها در حوزه نوآوری و ترویج معرفی شدند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 89050
با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، طرح‌های فناورانه و نوآورانه در حوزه نانوفناوری معرفی و تقدیر شدند.

در قالب برگزاری رویداد مسابقه ملی فناوری نانو که توسط بنیاد آموزش فناوری نانو  با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد ضمن تقدیر از برگزیدگان مسابقه در بخش تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی، برترین‌های حوزه آموزش و ترویج فناوری نانو در بخش دانشگاهی، معرفی شدند.

این رویداد در حوزه تازه‌ترین دستاوردهای دانش آموزی و دانشجویی نانوفناوری، هرساله برگزار و از رتبه‌‌های برتر مسابقه ملی فناوری نانو، نهادهای ترویجی برتر در بخش دانشگاهی، و مدرسان برتر بنیاد آموزش فناوری نانو تقدیر صورت گرفت.

یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو تابستان سال جاری مزیبان ایده‌ها و دستاوردهای نوآورانه از بخش‌های مختلف زیست‌بوم فناوری و نوآوری نانوی کشور بود که در 3 مرحله اجرا شد. همچنین در طول برگزاری این مسابقه، نهادهای ترویجی و مدرسان بنیاد، در بخش آموزش و ترویج فناوری نانو فعالیت داشتند. طبق آیین‌نامه‌های بنیاد، عملکرد هر بخش مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر در جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

هدف از برگزاری مسابقه ملی نانو، افزایش آشنایی دانشجویان و محققان با فناوری نانو، ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی - آموزشی کشور، شناسایی نخبگان نانویی کشور و برترین‌های این حوزه، جهت‌دهی به فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی و حمایت از فعالیت‌های شکل‌گرفته در این زمینه است.

برگزیدگان یازدهمین مسابقه ملی نانو ضمن دریافت مجوز حضور در برنامه توسعه فناوری نانواستارتاپ، کسب امتیاز نخبگی از طرف بنیاد ملی نخبگان،  از 100 میلیون ریال جوایز نقدی و گرنت پژوهشی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین اهدای مدال طلا، نقره و برنز مسابقه ملی فناوری نانو و امکان حضور در مصاحبه توانمندی تدریس نانو از دیگر جوایز این رویداد است.

 

بنیاد آموزش فناوری نانو، با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور جمعی از مسئولان، ظهر امروز در محل باغ کتاب برگزار و برگزیدگان در سطح دانش آموزی و دانشجویی معرفی و تقدیر شدند.

 

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

24#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
مسابقات ملی پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای به دور دوم رسید؛ معرفی برترین‌ها
مسابقات ملی پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای به دور دوم رسید؛ معرفی برترین‌ها
00/08/08 - 09:27
معرفی آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو؛ برترین‌ها در سه محور ویژه تقدیر می‌شوند
معرفی آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو؛ برترین‌ها در سه محور ویژه تقدیر می‌شوند
00/03/05 - 13:10
برگزیدگان چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی» معرفی می‌شوند
برگزیدگان چهارمین «جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی» معرفی می‌شوند
96/02/10 - 10:54
بیشتر بخوانیم