گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 96980
همزمان با نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024، ذیل همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات، رویداد فارس اواردز در پارک فناوری پردیس و با حضور فعالان رسانه و تبلیغات از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024، امسال شاهد برگزاری رویدادهای متنوع با حضور گروه‌های اثرگذار و نقش آفرین در حوزه‌های فناوری و نوآوری، صنایع خلاق و دانش‌بنیان است. فعالان عرصه رسانه و تبلیغات با توجه به نقش راهبردی و کلیدی این عرصه در ترویج و توسعه فناوری و نوآوری، امسال در پارک فناوری پردیس گرد هم می‌آیند و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

رویداد «فارس اوراردز»، جایزه‌ای با محوریت شناسایی و معرفی برترین‌های حوزه رسانه و تبلیغات، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری، از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس، با حضور و سخنرانی استادان برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود. در قالب جایزه فارس، فعالان این عرصه، گرد هم می‌آیند و ضمن بیان دستاوردها و تجربیاتشان، راه را برای تعامل، گفت‌وگوهای بیش‌تر و همکاری‌های چندجانبه هموار می‌کنند.

این رویداد با نام «فارس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان نقش آفرین در حوزه رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، شناخته شده است و جایزه‌ای که به نام وی هرساله به برترین‌های این حوزه اعطا می‌شود، در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند. به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد.
گفتنی است سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (هفت سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، طراحی، نظم‌بخشی و تنظیم‌گری، آموزش، انتقال فناوری، ترویج و توسعه دانش، خلاقیت و نوآوری در عرصه بین‌المللی توجه دارد و ایران یکی از ۸۶ عضو این سازمان جهانی است.

هدف این رویداد، توسعه دامنه تاثیر حوزه رسانه، بازاریابی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی به کمک جوانان خلاق و نوآور، دانش آموختگان و متخصصان این حوزه است. 

نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

#24


بیشتر بخوانیم