اطلاعیه؛ پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی امسال برگزار نمی‌شود

اطلاعیه؛ پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی امسال برگزار نمی‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 51283
جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی هر دو سال یکباره برگزار می‌شود و در نوع خود بزرگ ترین رویداد این حوزه محسوب می‌شود. این رخداد به دلیل همه گیری شیوع ویروس کووید 19 در سال جاری، برگزار نمی شود.

 

 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی هر دوره به ابتکار ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار می شود. این رویداد، بزرگ ترین گردهمایی تمام فعالان این حوزه اعم از فناوران، تولید کنندگان، محققین و صادر‌کنندگان به حساب می آید.  

علی رغم انجام اقدامات اولیه و برنامه ریزی های صورت گرفته، به دلیل شیوع ویروس کووید 19 و  عدم شفافیت وضعیت  بیماری کرونا در ماه‌های پیش رو، پنجمین دوره از این رویداد در سال جاری برگزار نمی شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد با برگزاری همایش‌های مجازی و تقویت ارتباط ساختاری میان مجموعه‌های فناور، شرکت های خلاق و دانش بنیان فعال در حوزه فرآورده های طبیعی و مراکز علمی و دانشگاهی،  فقدان این رخداد عظیم را جبران کند. تاریخ برگزاری این رویداد متعاقباً در سایت ستاد اطلاع رسانی می شود.

 

 

پایان پیام/33

اخبار مرتبط:

 

فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی

ستاد توسعه گیاهان دارویی از شرکت های خلاق حمایت می نماید

از تولید داروی درمان ام‌اس حمایت می‌شود/ پشتیبانی مالی از 70 فرآورده دارویی برای تجاری‌سازی

پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی می شود

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم