خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند

خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 79386
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، یکی از رسالت‌های برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت است. محلی برای ارائه آخرین تجهیزات و دستاوردهای فناورانه کشور در عرصه‌های مختلف علمی.

نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت، میزبان تجهیزات و دستاوردهای فناورانه‌ای است که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تولید شده‌ است و قابلیت اتصال به بازار و پاسخ‌گویی به نیازهای کشور را دارد. از جمله محصولاتی که در نمایشگاه امسال ارائه می شود و مورد حمایت قرار خواهد گرفت، تجهیزات و تولیدات آزمایشگاهی حوزه مغز است.

مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های دانش علوم شناختی می‌توانند محصولات، تجهیزات و ابزارهای تولیدی خود را همزمان با بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار کشور که 23 تا 26 ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، ارائه کنند و به نمایش بگذارند.

در این رویداد علمی، تجاری و اقتصادی براساس سطح بندی محصولات، بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مراکز علمی و پژوهشی بین 10 تا 50 درصد تا سقف معین مورد حمایت قرار می گیرد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که مراکز تحقیقاتی، فناوری و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های علوم شناختی می توانند با مراجعه به سایت نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرا‌ن ‌ساخت 23 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا 26 آذرماه سال جاری به صورت حضوری میزبان شرکت‌کنندگان بوده و در طول سال به صورت مجازی برقرار خواهد بود.

تولیدکنندگان، بیش از 9 هزار محصول فناورانه در حوزه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت را در قالب این رویداد ارائه می دهند که جزئیات این محصولات و شرکت‌ها در وب‌سایت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت به نشانی https://iranlabexpo.ir قابل مشاهده است. در این برنامه حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی را براساس سطح بندی تجهیزات در نمایشگاه پرداخت می کند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تولید‌کنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای جهش تولید وام توسعه بازار دریافت می‌کنند
تولید‌کنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای جهش تولید وام توسعه بازار دریافت می‌کنند
99/02/09 - 11:32
تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران شامل حمایت شبکه آزمایشگاهی می‌شوند
تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران شامل حمایت شبکه آزمایشگاهی می‌شوند
95/09/14 - 11:02
توسعه در اقتصاد دانش بنیان با حمایت معاونت علمی شتاب می گیرد
توسعه در اقتصاد دانش بنیان با حمایت معاونت علمی شتاب می گیرد
95/06/20 - 11:51
بیشتر بخوانیم