سامانه آموزشی ایران‌ساخت یادگیری فراگیران را متحول کرد

سامانه آموزشی ایران‌ساخت یادگیری فراگیران را متحول کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 84660
محصولاتی برای ارائه دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین و برنامه‌ریزی منابع سازمانی ساخته شد.

رویکرد حل مسئله به‌ویژه کمک به تسهیل فرایندهای کسب‌وکارها در تمامی محصولات و خدمات شرکت مهندسی توسعه فناوری اطلاعات ارتباطات مهر پارس وجود دارد.

در تمامی این خدمات، اصل محوری ایجاد زیرساخت هم‌افزا کننده بازیگران یک حوزه به‌منظور گسترش توان، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و اثربخشی آن‌ها است.

 

ارائه دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین

یکی از محصولات این شرکت، سامانه درس‌آپ است. این سامانه انواع دوره سازها، اعم از حقیقی و حقوقی در قالب پنل اختصاصی و یا پنل‌های تخصصی سامانه و حتی در قالب اتصال بیرونی به پنل‌های خود سازمان‌ها، پاساژ آموزشی را رقم زده است که هر یک مغازه آموزشی با برند و اعتبار و گواهی‌نامه خود را دارند. این سامانه، امکان تعاملات بنگاه به بنگاه میان‌دوره سازهای مختلف را به‌منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمات فراهم ساخته است.

درس‌آپ محیطی است که در آن امکان ارائه دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین فراهم شده است تا فراگیران به‌دلخواه خود به مجموعه بزرگی از دوره‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشند و بتوانند در یک محیط کاملاً تعاملی آموزش ببینند.

این سامانه کاملاً مشارکت پذیر است و تمامی افراد می‌توانند تخصص خود را در قالب یک دوره آموزشی به دیگران ارائه و از فروش دوره‌های خود کسب درآمد کنند.

محصول تولیدی این شرکت یادگیری فراگیران را متحول می‌کند، این سامانه با ارائه مجموعه ابزارهای تعاملی، کیفیت یادگیری فراگیر را افزایش می‌دهد و با ارائه بازخوردهای رفتاری فراگیران به استاد دوره، امکان اصلاح و ارتقای محتوای آموزشی را می‌دهد.

 

سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی

محصول دیگر این شرکت یک سرویس تخصصی کاملاً ماژولار در حوزه سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی است. در محصول رایینش تلاش شده با ارائه erp در قالب سرویس هزینه خرید و نگهداری سامانه را به‌شدت کاهش پیدا کند.

رایینش برای کسب‌وکارهای ایران، بومی‌سازی شده است و نیازهای مدیریت پروژه را مرتفع می‌کند. این محصول یک ابزار همه‌فن‌حریف برای مدیریت پروژه‌ها، وظایف و افزایش بهره‌وری فردی و تیمی است.

مذاکرات ورود سرمایه‌گذاری در مورد این محصولات شروع شده و فاز عملیاتی کسب‌وکاری این محصولات در حال اجراست. در حال حاضر شرکت مهندسی توسعه فناوری اطلاعات ارتباطات مهر پارس در قالب دو دفتر مرکزی تهران و شیراز برای ۵۰ نفر از نخبگان حوزه فناوری اطلاعات اشتغال ایجاد کرده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
کرمی: نقش‌آفرینی خانه‌های خلاق و نوآوری و شرکت‌های خلاق در ارتقای آموزش و یادگیری افزایش می‌یابد
کرمی: نقش‌آفرینی خانه‌های خلاق و نوآوری و شرکت‌های خلاق در ارتقای آموزش و یادگیری افزایش می‌یابد
01/03/09 - 09:26
دانش بنیان| زیرساخت آموزش برخط و تعاملی شکل گرفت تا مهارت‌ها ارتقا یابد
دانش بنیان| زیرساخت آموزش برخط و تعاملی شکل گرفت تا مهارت‌ها ارتقا یابد
00/10/11 - 13:33
بار شناختی مغز در تعامل با نرم افزار اندازه گیری می‌شود
بار شناختی مغز در تعامل با نرم افزار اندازه گیری می‌شود
98/02/02 - 11:40
بیشتر بخوانیم