فرهنگ آیینی در کشور توسعه پیدا می‌یابد

فرهنگ آیینی در کشور توسعه پیدا می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 85043
تولید محتوای مناسب در حوزه‌های مختلف، نیاز امروز هر جامعه‌ای است و تاکنون شرکت‌های خلاق فعالیت‌های مؤثری دراین‌باره داشته‌اند.

با فراگیر شدن اینترنت و به دنبال آن، شکل‌گیری مفاهیم جدید تغییر و تحولات فراوانی در جوامع بشری ایجاد شد و افراد جامعه با دنیای جدیدی روبه‌رو شدند.

امروزه، به دلیل سادگی و بهره‌گیری گسترده از قابلیت‌ها و امکانات، اینترنت مورد توجه و استقبال اکثر افراد جامعه قرار گرفته و عرصه جدیدی را در ارتباطات بشری و برآورده کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه فراهم کرده‌ است.

 

تولید محتوا در قالب‌های مختلف

نیازی فعلی هر جامعه‌ای تولید محتوا مناسب در حوزه‌های مختلف است. تاکنون شرکت‌های خلاق زیادی به این حوزه با حمایت و راهبری ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ورود کرده‌اند و محتواهای متنوعی با بهره‌گیری از خلاقیت ایجاد شده است.

رویکرد شرکت خلاق فرهنگی هنری رسانه آفتاب تولید محتواهای آئینی در قالب‌های مختلف است. این شرکت خلاق تولیدات متنوعی به‌صورت استودیویی و مکتوب در حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی و قرآنی داشته است.

 

بیش از 50 اثر

از مهم‌ترین آثار این شرکت خلاق نماهنگ به طاها به یاسین است که با بازدید بالایی همراه بود. هدف این شرکت خلاق معرفی و توسعه فرهنگ آئینی است و تاکنون بیش از 50 اثر مختلف طراحی و تولید کرده است.

محتواهایی از قبیل پوسترهای گرافیکی، تولید محتوا در قالب صدا و تصویر برای رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و همچنین کارهایی برای سنین کودکان نیز در این شرکت خلاق تولید شده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تولید صنعتی اسباب‌بازی ایران‌ساخت توسعه می‌یابد
تولید صنعتی اسباب‌بازی ایران‌ساخت توسعه می‌یابد
01/03/31 - 11:03
پژوهش های کاربردی باید به حل مشکلات روز کمک کنند
پژوهش های کاربردی باید به حل مشکلات روز کمک کنند
96/12/05 - 13:55
پیام نوروز، صلح، همزیستی و همدلی است
پیام نوروز، صلح، همزیستی و همدلی است
95/01/01 - 08:29
بیشتر بخوانیم