فعالان خلاق فرآیند مدیریت را فناورانه کردند

فعالان خلاق فرآیند مدیریت را فناورانه کردند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 74679
یک شرکت خلاق با ارائه خدمات نرم افزاری، فرآیند مدیریتی را در بسیاری از سازمانها و شرکت‌ها تسهیل کرد.

 نفیسه سادات کاظم قاسمی  مدیر عامل شرکت خلاق مدیریت راهبردی راشا در این باره گفت: در این مجموعه تلاش کردیم با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص، تکنولوژی و دانش روز دنیا، راهکارهای نوینی در زمینه نرم‌افزارهای سازمانی و ایجاد سازمان الکترونیک عرضه کنیم. شرکت ما، به عنوان یک مشاور و متخصص در کنار مشتری بوده و کمک می‌کند تا فرهنگی جدید در انجام امور به صورت گروهی را، برای سازمان مطبوع آن شخص  به وجود آورد.

مدیر عامل شرکت خلاق مدیریت راهبردی راشا، در ادامه افزود: این شرکت خلاق در سال 1395 توسط گروهی از کارشناسان متخصص و جوان که دارای سال‌ها تجربه کاری فردی در زمینه خدمات فناوری اطلاعات بوده‌اند، تاسیس شد. تیم راشا در فضایی تعاملی و پویا گردهم آمده‌اند تا بیش از 15 سال تجربه خود را برای ارائه راه‌کارهای بهینه مدیریتی به سازمان‌های کوچک و بزرگ ارائه دهند.

وی گفت: راشا در زمینه انجام امور انفورماتیک و فناوری اطلاعات، طراحی نرم افزار به سفارش مشتری، پشتیبانی نرم افزارها و طراحی صفحات وب بر بستر نرم افزار مایکروسافت شیرپوینت و همچنین ارائه سرویس های آموزش مجازی فعالیت می‌کند. راشا با تولید نرم افزارهای یکپارچه با هدف سیستماتیک کردن بخش‌های مختلف از جمله تولید و تحقق فعالیت ها، فرایندها و گردش اطلاعات در بستری امن و کارآمد این امکان را برای دسترسی به اطلاعات لازم به صورت صحیح فراهم می‌کند.

 

این فعال صنایع نرم و خلاق، با اشاره به مختصات این حوزه، افزود:  ایجاد روش‌های جدید در کارگروهی با استفاده از ابزارهای معتبر جهانی از دستاوردهای بزرگ این گروه متخصص و جوان است.  هدف ما تولید و ارائه نرم‌افزارهای سازمانی و آموزشی می باشد که سرعت، دقت و هماهنگی بیشتری در کارهای گروهی ایجاد کند. در حال حاضر

تعداد 10 نفر نیروی متخصص در زمینه نرم افزار و تعداد 5 نفر نیروی متخصص در زمینه امور اداری و مالی در اختیار داریم. با پیشرفت سریع تکنولوژی و گستردگی ارتباطات، نیاز به توسعه عملکردها و فعالیت‌های درون و برون سازمانی و نیاز به فراهم کردن سیستم‌های یکپارچه و منعطف در میان سازمان‌های دولتی و خصوصی به وضوح مشاهده می‌شود.

قاسمی با اشاره به گستردگی این حوزه گفت: سازمان های دولتی، خصوصی، کارفرماها، هدلینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری، مدارس و آموزشگاه‌ها، معلم‌های خصوصی، مشاوران و روانشناسان، از جمله مشتریان این شرکت خلاق هستند. راشا به سه روش درآمدزایی دارد. اخذ هزینه در قالب خدمات، ارائه خدمات سرویس های ابری و فروش نرم افزارهای اماده، از جمله روشهای درآمدزایی در این مجموعه هستند. امیدوار هستیم به زودی سطح خدمات را در این مجموعه متنوع‌تر سازیم.

 

پایان پیام/33

 

مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
در حجره نوآوری به روی خلاقان حوزوی گشوده شد؛ ستاری: پیوند میان گنجینه علوم حوزوی و فناوری مستحکم شده است
در حجره نوآوری به روی خلاقان حوزوی گشوده شد؛ ستاری: پیوند میان گنجینه علوم حوزوی و فناوری مستحکم شده است
99/10/30 - 12:30
 ایجاد بیش از 125 هزار شغل  با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
ایجاد بیش از 125 هزار شغل با قدم گذاشتن در حوزه فناورانه
97/06/26 - 13:51
 تمام فعالان زیست بوم فناوری متحد باهم در مسیر شکل گیری اقتصاد دانش بنیان باید گام بردارند
تمام فعالان زیست بوم فناوری متحد باهم در مسیر شکل گیری اقتصاد دانش بنیان باید گام بردارند
97/01/07 - 03:05
بیشتر بخوانیم