100 ساعت دوره آموزش نانوفناوری برای صنعتگران برگزار شد

100 ساعت دوره آموزش نانوفناوری برای صنعتگران برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 77436
با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی دوره‌های صنعتی فناوری نانو زمینه‌ای ایجاد کرد تا صنعتگران با کاربردها و قابلیت‌های این فناوری آشنا شوند.

نفوذ فناوری نانو به صنعت یکی از برنامه‌هایی است که ستاد توسعه فناوری‌ نانو با حمایت از برنامه‌های مختلف از جمله دوره‌های تخصصی و صنعتی دنبال می‌کند. این برنامه که همه ساله، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی فنی و کاربردی محصولات ایران‌ساخت صنعتی نانو، برگزار می‌شود، صنعتگران را نسبت به قابلیت‌ها و مزایای این فناوری بیش‌تر آشنا می‌کند.

در این دوره‌های تخصصی که تا کنون بیش از 100 ساعت و در قالب برنامه‌های تخصصی برگزار شده است، صنعتگران با راه‌حل‌های نانوفناورانه برای تامین نیازهای صنعت آشنا شدند.

این برنامه با حضور متخصصان و پژوهشگران و همچنین ترویج‌‌کنندگان صنعتی نانو در قالب دوره‌های اموزشی حضوری یا مجازی با حضور علاقمندانی از سراسر کشور، به معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این حوزه می‌پردازد.

سال جاری ششمین دوره متوالی دوره‌های صنعتی فناوری نانو با معرفی قابلیت‌های این فناوری در صنایع ساختمانی، پزشمی، محیط زیست، کشاورزی و سایر حوزه‌ها درحال برگزاری است.

فعالان صنایع پلیمری، کامپوزیت، رنگ و رزین، پزشکی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، صنایع عمرانی و ساخت وساز و همچنین صنایع فلزی و پوش شدهی سطح، در طول سال برای مخاطبان صنعتی و پژوهشگران علاقه‌مند به فناوری نانو و مدیران صنعتی مخاطبان این دوره‌ها به شمار می‌روند.

همچنین نشست‌های تخصصی نانوفناوری با حضور مدرسان این فناوری سمینارهای و با رویکرد معرفی کاربردهای این فناوری در صنایع با حمایت ستاد نانو به صورت وبینار و با حضور صنتعگرانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#24

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
ترویج کاربردهای صنعتی؛ راه ورود شرکت‌های نانو به صنعت هموار شد
ترویج کاربردهای صنعتی؛ راه ورود شرکت‌های نانو به صنعت هموار شد
00/06/16 - 14:45
 دومین دوره طرح آموزشی-تجربی (کیمیا) برگزار می‌شود
دومین دوره طرح آموزشی-تجربی (کیمیا) برگزار می‌شود
97/06/19 - 11:12
معرفی تجهیزات کارآمد آزمایشگاهی
معرفی تجهیزات کارآمد آزمایشگاهی
96/07/11 - 10:39
بیشتر بخوانیم