سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد
با حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان/

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 78901
با حکمی از سوی سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در متن حکم سورنا ستاری خطاب به مرتضی احسانی آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و با عنایت به مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت‌المال و امانتداری که از آن برخوردار می‌باشید و با بهره‌مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه کلیه همکاران محترم در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و سایر ضوابط مقررات مربوط، به ویژه، در تحقق اهداف عالی در حوزه نخبگان، روان‌سازی امور، جذب منابع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور و با تلاش جهادگونه در کسب رضایت الهی در خدمت به نخبگان و استعدادهای برتر عزیز موفق و موید باشید.

بی شک کلیه همکاران و مسئولین محترم بنیاد در تحقق اهداف و انجام وظیفه محوله، جنابعالی را یاری خواهند نمود.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت سیزدهم نسبت به انجام ماموریت‌های محوله کوشا باشید.

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم