انعقاد 40 تفاهم‌نامه همکاری حوزه نقشه‌برداری مغز را توسعه می‌دهد

انعقاد 40 تفاهم‌نامه همکاری حوزه نقشه‌برداری مغز را توسعه می‌دهد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43100
آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با انعقاد 40 تفاهم‌نامه همکاری با مراکز علمی داخل و خارج زمینه زمینه ای برای همکاری گسترش این حوزه را برای اساتید و پژوهشگران فراهم کرد.

آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با انعقاد 40  تفاهم‌نامه همکاری با مراکز علمی داخل و خارج زمینه  زمینه ای برای همکاری گسترش این حوزه را برای اساتید و پژوهشگران فراهم کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به منظور پاسخگویی به نیازهای پژوهشی و فناوری تمام متخصصان و پژوهشگران کشور ایجاد شده است تا با ایجاد زیر ساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش بنیان و روزآمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی این نیاز تامین شود.

بنابراین با توجه به رسالت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز که گسترش فعالیت های تحقیقاتی در حوزه علوم شناختی و نقشه برداری مغز در سراسر کشور است این مرکز اقدام به ارائه خدمات در آزمایشگاه های مستقر خود کرده است. علاوه بر این آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با انعقاد 40  تفاهم نامه همکاری با مراکز دانشگاهی داخل کشور و دانشگاه پزشکی وین، استرالیا زمینه ای برای همکاری گسترده و کارآمد تر را برای اساتید و پژوهشگران ایجاد کرده است. 

 

این آزمایشگاه با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم