برای توسعه کسب و کار؛ شرکت‌های خلاق 16 خدمت مشاوره دریافت می‌کند

برای توسعه کسب و کار؛ شرکت‌های خلاق 16 خدمت مشاوره دریافت می‌کند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 69441
به منظور توانمند‌سازی شرکت‌های خلاق در حوزه‌های مختلف کسب و کار و توسعه تجاری، این شرکت‌ها در 16 سرفصل مختلف از پیشخوان خدمت، مشاوره دریافت می‌کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری؛ شرکت‌های خلاق نیز مانند شرکت‌های دانش‌بنیان، به منظور توسعه فضای کسب و کار و توسعه تجاری نیازمند دریافت مشاوره و آموزش‌های حرفه‌ای هستند. برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق که توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معانت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راهبری می‌شود، در این زمینه دورهای آموزشی مختلفی را برای توانمند‌سازی این شرکت‌ها برگزار می‌کند.

ارائه مشاوره‌های تخصصی توسط اساتید و مشاورین مجرب، دیگری  بسته خدمتی است که در این حوزه به شرکت‌های خلاق عرضه می‌شود. شرکت‌های خلاق که در حوزه‌های مانند صنایع دستی، انیمیشن، تولید محتوای دیجیتال، کسب و کار دیجیتال و فضای مجازی، هنر و سینما و دیگر حوزه‌های مشابه فعالیت می‌کنند، برای توسعه نیازمند مشاوره‌های تخصصی هستند. این مشاوره‌ها باید منطبق با اهداف این شرکت‌ها و در راستای افزایش بهره‌وری اقتصادی باشد، بر این اساس، برنامه توسعه‌زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در 16 سرفصل مختلف به این شرکت‌ها خدمات مشاوره عرضه می‌کند.

پیشخوان مشاوره مالی و طرح تجاری که در زمینه‌های مانند ورود به بورس و روش‌های مذاکره با سرمایه‌گذاران مشاوره ارائه می‌دهد، مشاوره در زمینه ارزشگذاری و تبادل فناوری، پیشخوان مشاوره تبلیغات و اطلاع‌رسانی بخشی از موضعاتی است که شرکت‌های خلاق در این زمینه‌ها مشاوره دریافت می‌کنند.

همچنین این شرکت‌ها در حوزه تحقیقات بازار، پیشخوان مشاوره حقوقی، مشاوره استقرار در مراکز رشد، خدمات و مشاوره فنی محصولات، مشاوره طراحی صنعتی و بسته‌بندی، عارضه‌یابی و توسعه کسب‌وکار، مالیات و خدمات مالی، مالیکت معنوی، منابع انسانی و نظام وظیفه، گمرک و خدمات حمل ونقل بین‌المل و در زمینه وبینارها، مشاوره تخصصی دریافت می‌کنند.

این خدمات مشاوره با توجه به اینکه از سوی  مشاورین مجرب عرضه می‌شود، می‌تواند کمک قابل توجهی به حل مشکلات و پیشرفت کارها در این شرکت‌ها باشد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق مراجعه کنند.

پایان پیام/33

اخبار مرتبط:

 

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز: برگزیدگان رویداد سینمایی «خلق-ایده» تحت حمایت‌ معاونت علمی قرار می‌گیرند

جزئیات برنامه حمایتی ستادتوسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در سال۹۷

۷۹ شرکت در استان مرکزی موفق به کسب مجوز و تاییدیه محصول دانش‌بنیان شدند

۱۱ شرکت‌ فناور برای توسعه دانشگاه پیشگام شدند؛ گزارش گردهمایی هم‌آفرینی

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم