برگزاری کارگاه‌هایی برای آشنایی محققان با تحقیقات پیش‌بالینی

برگزاری کارگاه‌هایی برای آشنایی محققان با تحقیقات پیش‌بالینی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36152
دومین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) توسط آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.


دومین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) توسط آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سه شنبه آخر هر ماه آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه تصویربرداری پیش بالینی را برگزار می کند. هدف از این فعالیت آشنایی محققان با اهمیت تحقيقات پيش باليني و نقش مهم مدالیته‌های مختلف تصویربرداری در تحقیقات است. در این راستا دومین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) ويژه گروه فيزيولوژی دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار شد که تعدادی از اعضای هيات علمی و دانشجويان مقاطع ارشد و دكتری گروه فيزيولوژی دانشگاه علوم پزشكي تهران در این کارگاه حضور داشتند.
همچنین این دوره‌ها که شامل تصویربرداری PET و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری Optic و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری SPECT و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، مدل‌های حیوانی و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری CT و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری MRI و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی و تصویربرداری Ultrasound و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی است که به‌صورت فشرده و در چهار ساعت برگزار می‌شود. نحوه عملکرد هر یک از سیستم های تصویربرداری و کاربردهای آن‌ها در این کارگاه آموزش داده می شود.
 علاقه‌مندان جهت درخواست برگزاری این دوره ویژه گروه‌های مختلف و ثبت‌نام به وب‌سایت آزمایشگاه پیش بالینی به آدرس http://tpcf.ir مراجعه کنند.
با توجه به اهمیت مطالعات پیش بالینی و نبود امکانات مورد نیاز برای انجام این تحقیقات آزمایشگاه پیش بالینی با حمایت معاونت علمی و فناوری در سال گذشته راه اندازی شد تا با وجود مجهزترین دستگاه ها در این حوزه خدمات به محققان کشور ارائه شود.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم