توسعه بازار بین‌المللی؛ یک هیات تجاری و فناور به ترکیه می‌رود

توسعه بازار بین‌المللی؛ یک هیات تجاری و فناور به ترکیه می‌رود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69463
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند به کشور ترکیه سفر کنند تا در کنار آشنایی با ظرفیت‌های بازار گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی این کشور، شرایط توسعه بازار محصولات خود در ترکیه را هم بررسی کنند.

گل محمدی محصولی کم‌آب، مقاوم در برابر خشکی و تنش‌های محیطی است که شرایط خوبی برای رشد و توسعه در کشورمان دارد. شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی هم در کشور وجود دارند که به این صنعت خوش رنگ و بو ورود کرده‌اند و به دنبال توسعه بازار داخلی و بین‌المللی آن هستند. اعزام هیات تجاری و فناور به کشور ترکیه هم با همین هدف انجام می‌شود.

دانش‌بنیان‌های علاقه‌مند می‌توانند با اعزام به کشور ترکیه از برنامه‌هایی مانند «بازدید از مراکز پیشروی ترکیه در زمینه گل محمدی»، «شرکت در نشست مشترک با فعالان علمی و تجاری ترکیه»، «بازدید از شرکت های برتر در زمینه اسانس گیری عطرسازی و آرایشی و بهداشتی گل محمدی» و «بازدید از مزارع گیاهان معطر و دارویی ترکیه» استفاده کنند.

این سفر تجاری 5 روزه برای 15 تا 20 شهریورماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است. علاقه‌مندان برای ثبت نام تا 30 مردادماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته

جانی تازه به صادرات محصولات دانش بنیان

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم