تولید فیلم‌های پلیمری سرعت بیش‌تری می‌گیرد
با یک محصول دانش‌بنیان

تولید فیلم‌های پلیمری سرعت بیش‌تری می‌گیرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 47457
پليمرها در صنايع مختلف از جمله صنعت بسته‌بندي، توليد لوله و اتصالات، سيم و كابل، لوازم خانگي، قطعات خودرو و بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده مي‌گیرند. بسته به کاربرد، باید نوع مناسبی از انواع مختلف پلیمر انتخاب شود.

«نوین بسپار سازه اروین» شرکت‌ دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید کامپاندهای تخصصی و مستربچ‌های پلیمریف توانسته است نیاز صنایع مختلف را برای صنایع مختلف پلیمری است.

هادی سبحانی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، به جزئیات بیشتر محصولات این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این شرکت مستربچ‌های ویژه و افزودنی، مستربچ‌های سفید و پرکننده و نیز کامپاندهای ویژه و کامپاندهای پلیمری را تولید و روانه بازار می کند.

سبحانی درباره محصول دانش‌بنیان تولیدی این شرکت گفت: ما و شرکت‌های مشابه در بخش میانی صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی قرار داریم. محصول دانش‌بنیانی که به عنوان "کمک فرآیند" در این شرکت تولید شده است در عمل برای تولید فیلم‌های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم‌های پلیمری، لایه نازک پیوسته با حداکثر ضخامت 2/0 و 3/0 میلیمتر با قابلیت انعطاف بالا هستند و نوع ضخیم‌تر آنها ورقه یا شیت (sheet) نامیده می‌شوند.

سبحانی ادامه داد: این محصول می تواند مصرف انرژی را در روند تولید کاهش دهد.

به گفته سبحانی از دیگر مزایای این محصول، افزایش سرعت تولید فیلم‌های پلیمری تا 2برابر و همچنین بهبود سطح این‌گونه فیلم‌ها اشاره کرد.

سبحانی به قیمت تمام شده این محصول اشاره کرد و می گوید: این محصول با حدود یک سوم قیمت تمام شده‌‌ نمونه مشابه وارداتی تولید شده است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/


تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم