حضور در نمایشگاه موجب گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان است

حضور در نمایشگاه موجب گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان است


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 17513
یک عضو شورای ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران

  یک عضو شورای ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران را قدمی در جهت رشد و گسترش فعالیت‌های آن‌ها و افزایش شناخت مردم و مخاطبین از این شرکتها دانست.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فضل‌الله صفي خاني، عضو شورای ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که به همت این ستاد معاونت علمی برگزار می‌شود را مفید دانست و گفت: در نخستین جشنواره تعداد شرکت‌کنندگان اندک بود و حتی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 91 که برای نخستین بار این جشنواره برگزار شد بسیار ناشناخته بودند.

وی ادامه داد: با توسعه‌ای که چند سال اخیر ایجاد شد و پیگیری‌های مستمر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی گشایش خوبی در این زمینه حاصل شد و شرکت‌های بزرگی به این عرصه قدم گذاشتند.

صفی خانی جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران را فرصتی دانست تا شرکت‌های مذکور توانمندی‌های خود را ارائه کنند و گفت: مخاطبین شرکت‌کننده در این رویداد افراد و شرکت‌های مشابه و دانشمندانی هستند که به دنبال تجاری‌سازی ایده‌های خود هستند.

وی تبادل اطلاعات و تجربیاتی که در این جشنواره و نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد را موجب گسترش و توسعه فعالیت و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست.

این عضو شورا ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان اگر بتوانند در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران حضور فعالتر از پیش داشته باشند و با تعامل با دیگر شرکت‌ها دانش فنی خود را توسعه دهند موفق‌تر خواهند بود.

وی به شرکت‌های دانش‌بنیان در هر گروه تخصصی پیشنهاد داد تا با تشکیل انجمن و تشکل صنفی و توسعه تعامل با شرکت‌های مشابه در صدد ایجاد و گسترش همکاریهای گروهی باشند تا دستیابی به نتایج مورد نظر تسریع شود.

صفی خانی افزود: تجربه نشان داده همگرایی و کار تیمی مبتنی بر برنامه‌ریزی موجب ارتقای کیفی فعالیت‌ها به‌ویژه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 الی 18 شهریورماه 95 در مصلی تهران برگزار می‌شود.


پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم