خدمات بیمه به دانش‌بنیان‌ها معرفی شد

خدمات بیمه به دانش‌بنیان‌ها معرفی شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 69327
معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری یک بسته خدمتی متنوع بیمه‌ای را به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه می‌کند. این بسته خدمتی انواع بیمه نامه‌ها مانند، بیمه مسئولیت، آتش سوزی و بیمه کالا را در بر می‌گیرد. برای معرفی بیشتر این بسته خدمتی، یک رویداد آنلاین برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوع خاص فعالیتی که انجام می‌دهند به خدمات بیمه‌ای ویژه‌ای نیاز دارند. شرکت‌های بیمه باید متناسب با این فعالیت‌های فناورانه بیمه نامه‌های سازگار با زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور را تدوین کنند.

برای تحقق این مسئله، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه‌های مشترکی را با شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه بیمه به امضاء رسانده است. این تفاهم نامه‌ها یک بسته خدمات بیمه‌ای بسیار متنوع را به وجود آورده است که انواع بیمه نامه‌ها را در بر می‌گیرد.

بیمه مسئولیت، بیمه مسئولیت‌حرفه ای، بیمه مسئولیت ناشی از تولید، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان گروهی و بیمه شکست ماشین آلات از جمله بیمه‌نامه‌های است که در بسته خدمتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

با توجه به گستردگی این خدمات بیمه‌ای لازم است تا شرکت‌های دانش‌بنیان با جزئیات این خدمات و نحوه برخورداری از این بسته‌های بیمه‌ای بیشتر آشنا شوند.

در این راستا مرکزشرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رویدادی آنلاینی برگزار کرد که در آن محمد حسین مردی به عنوان کارشناس حوزه بیمه، مشاوره‌های لازم را به مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد.

فعالان فناور، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایندگان و کارکنان این شرکت‌ها، با حضور در این رویداد آنلاین، پرسش‌های خود را با کارشناسان در میان گذاشتند و به صورت آنلاین پاسخ دریافت کردند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر برنامه‌های مشابه که به صورت پر تعداد برگزار می‌شود به سایت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان مراجعه کنند. رویدادهای آنلاین آموزشی از شبکه‌های اجتماعی وابسته به این مرکز هم‌رسانی می‌شوند.


پایان پیام/33

اخبار مرتبط:

تسهیلات شرکت دانش بنیان

8 نوع وام ویژه شرکت‌های دانش بنیان/ جزئیات پرداخت وام میلیاردی

شرکت های دانش بنیان تا ۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره می گیرند

مزایا، حمایت ها و تسهیلات ویژه شرکت های دانش‌بنیان

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم