خدمات توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت برخط تشریح می‌شود

خدمات توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت برخط تشریح می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 51068
مجموعه زیر ساخت فضای مجازی موجود در کشور، ظرفیت قابل توجهی در اختیار زیست بوم مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان قرار داده است. سلسله برنامه های توجیهی خدمات توانمند سازی شرکت ها و موسسات دانش بنیان با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

 

 

 

به گزارش  مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات ارائه شده جهت توانمند سازی شرکت ها و موسسات دانش بنیان، اقلام و موارد مختلفی را در بر می گیرد که نیازمند توجیه و تبیین گسترده میان  فعالین فناور کشور است.

مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد تا با توجه به شیوع ویروس کووید 19، بهره بیشتری از فضای مجازی ببرد و با استفاده از سامانه های پخش آنلاین، مبتنی بر شبکه های اجتماعی، این خدمات و زوایای مختلف آن را برای مدیران و  فعالین شرکت ها و موسسات دانش بنیان تشریح کند.

بر این اساس، رویدادی آنلاین با محوریت خدمات توانمند سازی ویژه شرکت ها و موسسات آنلاین روز دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 22 آغاز می شود.

احمد رضا شکری کارشناس مدعو در این برنامه است. علاقه مندان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و فناور می توانند جهت اطلاع از جزئیات این رخداد مبتنی بر بستر آنلاین، به سایت و شبکه های اجتماعی مرکز شرکت های دانش بنیان مراجعه کنند.

پایان پیام/33

 

اخبار مرتبط:

تسهیلات صندوق توسعه ملی با نرخ سود 14 و 15 درصد به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود

دانش‌بنیان‌های ایرانی به نمایشگاه هوایی یوراسیا 2020 می‌روند

 

دانش‌بنیان‌های ایرانی متخصصان خارجی را جذب می‌کنند

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم