خطا در محتوای تبلیغات و نشر دیجیتال کاهش یافت و بستر برای کاربران مناسب شد

خطا در محتوای تبلیغات و نشر دیجیتال کاهش یافت و بستر برای کاربران مناسب شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 71467
بروز خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال یکی از مشکلات مجموعه‌های فعال است. کاهش این خطاهای محتوایی در اولویت کاری یک دانش‌بنیان قرار گرفت.

شرکت صباسل یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه تبلیغات و نشر دیجیتال در ایران است که با بهره‌گیری از تعاملات راهبردی، در تلاش است تا محتوای مناسب را در زمان و مکان صحیح به کاربران ارائه کند.

یکی از واحدهای زیرمجموعه‌ این شرکت به نام آژانس تبلیغات دیجیتال دیما متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال معطوف به نتیجه است.

به گفته احمدعلی فرهودی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال مهم‌ترین اولویت کاری دیما است تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده‌ تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش‌تعیین‌شده خود حرکت کنند.

وی افزود: این خدمات از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی دیما در حوزه تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه می‌شود.

این فعال فناور ادامه داد: مجموعه ما همچنین با هدف پاسخگویی به نیاز روزافزون کاربران به محتوای ویدئویی باکیفیت و در دسترس، مجموعه‌ای از برترین عناوین فیلم و سریال را بر بستر نرم‌افزار کاناپه ارائه می‌کند.

فرهودی افزود: ما می‌کوشیم تا در کنار سرگرم کردن مخاطبان، جریان درآمدی خوبی برای فیلم‌سازان ایجاد کنیم. به همین دلیل صباسل در این زمینه هم خدمات تجمیع محتوای ویدئویی و ارائه زیرساخت ارائه می‌کند.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان همچنین گفت: «نشر دیجیتال بازی» یکی دیگر از خدمات ما است و در این راستا تیم بازیلی در گروه صباسل در بازی‌های موبایل سرمایه‌گذاری می‌کند.

فرهودی با اشاره به ورود این مجموعه به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی با عنوان ویژن ایکس گفت: ما هم اکنون امکان ارایه خدماتی متنوع در زمینه بینایی ماشین، جستجوی تصویری و مشابه‌یابی و برچسب‌زنی داده به کسب‌وکارها را هم فراهم کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: در خدمات جستجوی تصویری و مشابه‌یابی، کاربران با کمک روش‌های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانند تصویر آن محصول را بر‌اساس ویژگی‌های ظاهری جستجو و کالا‌های مشابه را پیدا کنند.

فرهودی همچنین بیان کرد: در زمینه خدمات بینایی ماشین، مواردی مانند دسته‌بندی عکس، تشخیص اشیا داخل عکس، تشخیص نوع چهره، تشخیص نوع لباس و غیره قابل ارایه است. برچسب‌زنی داده نیز از دیگر خدمات ویژن ایکس است که نیروهای آموزش دیده ما، داده‌های تصویری را با کیفیت بسیار خوبی برچسب می‌زنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
زایش صنایع خلاق ایرانی با محتوای دیجیتال
زایش صنایع خلاق ایرانی با محتوای دیجیتال
97/02/05 - 11:23
برای موفقیت در حوزه تولید محتوای دیجیتال باید از استارت‌آپ‌های این حوزه حمایت کرد
برای موفقیت در حوزه تولید محتوای دیجیتال باید از استارت‌آپ‌های این حوزه حمایت کرد
95/06/15 - 16:10
حمایت از بخش‌خصوصی برای فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان در تولید محتوای ایرانی‌اسلامی
حمایت از بخش‌خصوصی برای فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان در تولید محتوای ایرانی‌اسلامی
95/03/10 - 11:15
بیشتر بخوانیم