رسانه‌ها اقتصاد زیستی را ترویج می‌کنند

رسانه‌ها اقتصاد زیستی را ترویج می‌کنند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 49002
یکی از مهم‌ترین نیازهای زیست‌بوم نوآوری و فناوری، ترویج اقدامات و کارهای اجرایی است. این‌که مردم بدانند تلاش‌های صورت گرفته در این بستر فناورانه، به کجا رسیده است. دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم متعقد است که اقتصاد زیستی هم با همین اقدامات ترویجی توسعه خواهد یافت.

«باید کارهای بزرگی که در حوزه زیست‌فناوری در کشور اتفاق افتاده است برای مردم و مسوولین انعکاس یابد تا همه در جریان موفقیت‌های این حوزه قرار بگیرند.»

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بحا بیان ضرورت ورود رسانه‌ها برای ترویج این اقدامات، گفت: تولید برنامه‌های ترکیبی در رسانه ملی با محوریت زیست‌فناوری ضروری است.

بنا به گفته قانعی، برقراری ارتباط با شرکت‌های برتر حوزه زیست‌فناوری با هدف انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها در رسانه‌های تصویری و مکتوب یکی از اقداماتی است که در این حوزه پیگیری می‌کنیم.

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین ادامه داد: راهبری، حمایت و ترویج زیست‌فناوری در حوزه متخصصان و دانشجویان، ترویج زیست فناوری و آگاهی عمومی مردم از ماموریت‌های اصلی ستاد است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23


اخبار مرتبط:

اقتصاد زیستی چیست؟

ضرورت رصد بازار و ابعاد اقتصاد زیستی در دنیا

معرفي ابعاد اقتصاد زيستي كشور در سال جاري


 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم