رويداد ايده تا اجرا در مديريت مصرف برق برگزار می‌شود
در بستر فضای مجازی و به صورت غیر حضوری:

رويداد ايده تا اجرا در مديريت مصرف برق برگزار می‌شود


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 49933
رويداد ايده تا اجرا در حوزه مديريت مصرف برق در بستر فضاي مجازي و به صورت غيرحضوری با همكاري حوزه توسعه زیست بوم نوآوری انرژی معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و شركت توانير و به همت شركت توزيع نيروي برق شهرستان مشهد و همكاري مركز شتاب ايده اجرا مي‌شود.

شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را برای ارائه در این رویداد ارسال کنند. ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده پس از ارزیابی و بررسی توسط هیئت داروان در صورت انتخاب، می‌توانند از بسته حمایت مالی این رویداد برخوردار شوند. اجرایی شدن ایده‌ها و کمک به حل مشکلات موجود در صنعت برق از جمله معیارهای است که بر اساس آن ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.

با توجه به اينكه فناوران و فعالان این حوزه نیز مانند دیگر شهروندان به جهت رعايت توصيه‌هاي پزشكي در منزل حضور دارند، فرصت خوبي براي ايده پردازي و تفكر لازم در جهت ارائه روش‌هاي نوين مديريت مصرف برق، خواهد بود تا با موفقیت مشکل پیک تابستان 1399 حل شود.

استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و صاحبان ایده، مي‌توانند براي ثبت ايده‌هاي خود و کسب اطلاعات بیشتر  به سايت https://www.meedc.ir/ يا http://www.ideaacc.ir/  مراجعه کنند.

 

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم