رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی برگزار می شود.

رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی برگزار می شود.


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 51231
صاحبان ایده، فعالان فناور و استارتاپ‌های حوزه گیاهان دارویی در رویداد استارتاپ ویکند داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی حضور می یابند تا ایده‌‎های خود را با مدعوین و سرمایه گذاران در میان بگذارند.

 

 

 به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زنجیره صنایع مبتنی بر گیاهان دارویی  می‌توانند ارزش افزوده قابل توجهی به همراه داشته باشند. هر روزه هسته‌های فناور و جوانان نخبه در این حوزه ایده ها و محصولات جدیدی را عرضه می‌کنند که  در صورت حمایت و تجاری سازی می تواند به زمینه ای مساعد برای جهش تولید و ارز آوری  و اشتغالزایی در این صنعت تبدیل شوند.


رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی اواخر تیر ماه در محل سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شتابدهده فارماتک برگزار می شود. این رویداد تلاش دارد تا تا ایده‌ها و ابتکارات این حوزه را به محصول تجاری سازی شده نزدیک تر گرداند.


مسعود ره افروز  دبیر این رویداد در اینباره گفت: رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی تلاش دارد تا با جمع آوری طرح‌های مبتکرانه و نوآورانه در این حوزه زمینه اتصال سرمایه گذاران و صاحبان ایده و نوآوری را فراهم سازد.  بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته طرح‌های ارسالی به این رویداد  از 2 خرداد تا 19 تیر ماه پذیرفته خواهد شد.


ره افروز در تشریح حمایت‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌های منتخب افزود: طرح‌های منتخب علاوه بر،  برخورداری از سرمایه گذار مناسب می‌توانند در تمامی مراحل تشکیل پرونده در سازمان غذا و دارو و اخذ مجوز تا تجاری سازی از پشتیبانی برخوردار شوند.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس اینترنتی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://chtm.isti.ir/  مراجعه کنند.

 

پایان پیام/33

اخبار مرتبط:

 

فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی

ستاد توسعه گیاهان دارویی از شرکت های خلاق حمایت می نماید

از تولید داروی درمان ام‌اس حمایت می‌شود/ پشتیبانی مالی از 70 فرآورده دارویی برای تجاری‌سازی

پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی می شود

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم