سیستم رزرواسیون شبیه‌ساز پرواز در سایت باغ کتاب تهران فعال شد
به همت ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی؛

سیستم رزرواسیون شبیه‌ساز پرواز در سایت باغ کتاب تهران فعال شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36355
دستگاه شبیه ساز پرواز سسنا با سیستم حرکتی و تصویری به مراه کنسول استاد پیشرفته و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجموعه باغ کتاب نصب و بهره برداری از آن در قالب پروازهای کوتاه تجربی و آموزشی آغاز شد

 

 

دستگاه شبیه ساز پرواز سسنا با سیستم حرکتی و تصویری به مراه کنسول استاد پیشرفته و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجموعه باغ کتاب نصب و بهره برداری از آن در قالب پروازهای کوتاه تجربی و آموزشی آغاز شد و در حال حاضر سیستم رزرواسیون آن نیز در همان مجموعه فعال شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، باغ کتاب تهران همه روزه میزبان دست کم یک هزار دانش آموز از مناطق مختلف تهران است. به همین منظور برای امکان ارائه خدمات حداکثری به بازدیدکنندگان، بازدیدهای گروهی و مدارس طبق زمانبندی مشخص صورت می‌گیرد، ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی نیز برای ترویج فرهنگ هوایی و هوانوردی در بین دانش آموزان، اقدام به راه اندازی سیستم رزرواسیون شبیه‌ساز پرواز در این مجموعه دیدنی کرده است.

جذاب ترین آیتم‌های موجود در باغ کتاب برای دانش‌آموزان باغ‌های علم هستند که با توجه به رده سنی هر گروه، می‌توانند از آنها استفاده کنند. شبیه‌ساز پرواز نیز در این مجموعه مستقر شده و دانش آموزان می توانند پرواز را به صورت واقعی در این سیستم تجربه و رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم