طراحان لباس ایرانی و اسلامی استارتاپی می‌شوند

طراحان لباس ایرانی و اسلامی استارتاپی می‌شوند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 43101
ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران استارتاپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی» را برگزار می کند .

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران  استارتاپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی» را برگزار می کند .

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران  استارتاپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی» را برای مستعدین نخبگان برگزار می کند .

از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، شناسایی افرادی خلاق در حوزه طراحی و تولید لباس و پوشاک ، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه طراحی پوشاک ایرانی اسلامی ، ایجاد فضای تبادل نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه است.

طراحی و فروش لباس های ایرانی اسلامی، مشکلات، کمبودها و چالشهای موجود در کسب و کارهای مرتبط با حوزه مد، فروش و اجاره آنلاین لباس، طراحی های خلاقانه در حوزه مد و لباس، دیجیتال مارکتینگ حوزه مد و لباس وایجاد بازارهای نوظهور در حوزه مد و لباس از جمله محورهایی است که در بستر اهداف برگزاری این استارتاپ گنجانده شده است .

با توجه به این‌که کشور ما یکی از پایه‌گذاران صنعت نساجی است و پتانسیل خوبی دراین حوزه وجود دارد برخی از محصولات‌ مان را در داخل با کیفیت و خلاقیت بالا طراحی و تولید می کنیم و به خارج از کشور نیز عرضه می کنیم. در همین راستا استارتاپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی« برگزار می شود .

کلیه دانشجویان و مستعدین علاقه مند دعوت به عمل می آید تا با مطالعه سرفصل های استارتاپ و توانمندی های خود جهت ثبت نام حداکثر تا 31 فروردین ماه 1398در استارتاپ اقدام کنند . علاقه‌مندان می‌توانند در صورتی که صاحب یکی از توانمندی های (گرافیست، برنامه نویس و یا تسلط بر مدل های کسب و کارهای نوین ) باشند ابتدا از طریق سامانه هم اندیشان بنیاد نسبت به ثبت نام اقدام ومدارک لازم را در سامانه بارگذاری کنند.

اگر که صاحب ایده نوآورانه در حوزه مد و لباس هستند فرم مربوطه را تکمیل و در سامانه هم اندیشان هنگام ثبت نام بارگذاری و یا به آدرس ایمیل (tehran@bmn.ir) ارسال کنند .

همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان، بین ساعت 9 تا 12 روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس 09601 تماس حاصل کنند .

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم