عبور ایمن از بحران‌ها؛ مدیریت منابع انسانی به یاری کسب و کارها می‌آید

عبور ایمن از بحران‌ها؛ مدیریت منابع انسانی به یاری کسب و کارها می‌آید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 71406
مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نشست آنلاین مدیریت کارآمد منابع انسانی در شرایط بحران را برگزار می‌کند.

وقوع بحران‌های فراگیری مانند همه‌گیری ویروس کووید19، نشان داد که شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی و سازمان‌ها و نهادهای مختلف تا چه میزان به یادگیری روش‌های مدرن و فناورانه مدیریتی نیازمند هستند.

در ماه‌های اخیر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش کرد تا با اعطای تسهیلات حمایت از شرکت‌های آسیب دیده از کرونا و اختصاص برخی حمایت‌های دیگر زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق را از آسیب‌های احتمالی مصون بدارد و دامنه این آسیب‌ها را کاهش دهد.

با این همه، یکی از کلیدی‌ترین اهرم‌های هر شرکتی برای عبور ایمن از بحران‌ها، مدیریت کارآمد منابع انسانی است. زیرا این منابع انسانی هستند که باید شرکت خلاق و یا دانش‌بنیان را به سمت ثبات هدایت کنند.

بر این اساس، مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، با دعوت از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و کلیه فعالان این حوزه نشست مدیریت کارآمد منابع انسانی در شرایط بحران را برگزار می‌کند.

یکی از مسائل مورد بحث در این نشست، موضوع «بلوغ در منابع انسانی» است. مدیریت بحران و مدیریت منابع انسانی قبل از بحران نیز از جمله دیگر سرفصل‌های مورد بحث در این سمینار آنلاین است.

همچنین حسین اشراقی مشاور کسب و کار به عنوان کارشناس مدعو در این نشست موضوع  مدیریت منابع انسانی در حین بحران، را نیز مورد واکاوی قرار خواهد داد. این نشست آنلاین در چهار‌شنبه 19 آذر 1399برگزار خواهد شد.

کلیه فعالان دانش‌بنیان و خلاق و علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر این برنامه می‌توانند به سایت خدمات مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان به نشانی  WWW. bizservices.ir  مراجعه کنند.

گزارش از  مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
فناوران استانداردهای امنیت اطلاعات را پیاده کردند
فناوران استانداردهای امنیت اطلاعات را پیاده کردند
99/08/10 - 07:26
 اقتصادی که بر پایه صنایع خلاق شکوفا شده و رشد می‌کند
اقتصادی که بر پایه صنایع خلاق شکوفا شده و رشد می‌کند
97/09/14 - 10:49
کشور در مسیر آموختن فرهنگ زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری است
کشور در مسیر آموختن فرهنگ زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری است
97/07/25 - 13:39
بیشتر بخوانیم