فراخوان عمومی ثبت نام در سامانه ویژه آزمایشگاه‌های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی منتشر می‌شود
با حمایت معاونت علمی ؛

فراخوان عمومی ثبت نام در سامانه ویژه آزمایشگاه‌های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی منتشر می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 20570
به منظور سیال سازی جریان اطلاعات و اگاه سازی نسبت به امکانات و تجهیزات و سطح علمی در زمینه علوم بنیادی فراخوان عمومی ثبت نام در سامانه ویژه آزمایشگاه‌های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی منتشر می‌شود.

به منظور سیال سازی جریان اطلاعات و اگاه سازی نسبت به امکانات و تجهیزات و سطح علمی در زمینه علوم بنیادی فراخوان عمومی ثبت نام در سامانه ویژه آزمایشگاه‌های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی منتشر می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،‌ستاد توسعه علوم و فناوریهای سلول های بنیادی معاونت علمی به منظور پیشبرد اهداف ستاد مبتنی بر سیال سازی جریان اطلاعات و اگاه سازی نسبت به امکانات و تجهیزات و سطح علمی حال حاضر کشور در زمینه علوم بنیادی سامانه ای برای ثبت اطلاعات ازمایشگاههای فعال در حوزه سلول های بنیادی راه اندازی کرده است.
بر اساس این گزارش، ‌ازين پس طرح های کلان حمایتهای مالی، آموزشی و خدماتی برای آزمایشگاههای عضو، در قالب این سامانه اجرا شده و مشمول سبد حمایتی معاونت علمی خواهند شد.
بدين وسيله از تمامی آزمایشگاههای فعال در این حوزه در تمامی سطوح اعم از دولتی خصوصی پژوهشی و دانش بنیان دعوت مي شود با شرکت فعال و ثبت نام در سامانه  نسبت به بهره مندی از سبد حمایتی ستاد اهتمام ورزیده و گامی رو به جلو براي بهبود کیفیت تجهیزات و افزایش سطح خدمات در سطح ملی و بین المللی بردارند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم